سلام دوستان و خانم دکتر
من حدود ۴،۵،ماهی هست ک متوجه شدم بالای ابروی پسرم توده یا نمیدونم کیست هست اولین بار ک بردم دکتر اطفال گفتش ک این توده چربی یا کیسته ک هیچ اشکالی نداره و بعدا ک بزرگ شد میتونه بخاطر زیبایی برش داره بعدا چند نفری و دیدم ک عین پسر من بالای ابروشون اینطوری بودن و برداشتنش و جراح گفته هر چ زود تر بهتر چون بچه ک بزرگ میشه این توده هم بزرگ میشه و حفره ایجاد میکنه بعد من بازم بردمش دکتر داخلی و گفت ک اگه بچه اذیت نکنه الان برش دارم😐😐
و ما چون پسرم یجا نمینشست گفتیم الان نه ...
حالا سوال من اینه لازمه ک برداشته بشه؟؟
بعدا چ مشکلی ب وجود میاد اگه برنداریم؟؟؟
عمل سرپایی بهتره یا بیهوشی تو اتاق عمل؟؟؟😣
کسی بوده ک بچش عمل کرده باشه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1831
1402/08/22






