با سلام دکتر جان بخاطر ترشحات زیادی که دارم دکتر بهم قرص واژینال داده بعد از استفاده همش حس میکردم از واژن یه چیزی ترشح میشه لباس زیرم شده خیس و سفید به نظر میاد از اون قرص باشه اشکال داره ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



331
1402/08/21



