سلام دکتر عزیز
پسر من هفته اینده ۴ ماهش تمام میشه الان وقتی روی بالشت بلند به شکم بگذارمش سرشو کامل بالا نگه میداره ولی روی زمین به سختی حدود ۱سانت بالا میگیره.اسباب بازی و اشیا رو جلوش بگیرم دستشو میاره و میگیره جغجغه هم میگیره و تکون میده و دهنش میکنه. اصرار زیادی هم به نشستن داره و وقتی لم میذارمش تمام مدت گردنش رو صاف رو به جلو میاره که بلند بشه.سوالم اینه که بالا نگهداشتن سر( از روی شکم) باید همسطح روی زمین باشه یا از روی بالشت؟ و اینکه غلت زدن از شکم به پشت باید باشه یا برعکس؟ نوزاد من اصلا غلت نمیزنه تلاشی هم نمیکنه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



339
1402/08/21


