عزیزم منم دوماهه اینجور میشم ....پریود نمیشم نمیشم رازیانه یا سیاهدونه ک گرمه میخورم اونوقت میشم....
شما دکتر چی گفتن چ دارویی باید بخورین؟
ب من دوفاستون داد از روز۱۴پریود گفت بخور
برای اقدام ب بارداری مشکلی نیس؟
من خودم میخوام سه ماه دیگه اقدام کنم
منم برای دی ماه میخوام اقدام کنم ولی نظم پریودم ب هم خورده کلا برنامه ریزی هام ریختع ب هم
خودم فکر میکنم ار وزن بالاس
سلام به روی ماهتون عزیزم
بله بنظر درگیر سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان هستید و تاخیر در قاعدگی هم به همین دلیل است، اصلاح سبک زندگی را آغاز کنید دارو جهت تنظیم سیکل ها دریافت کنید و قبل اقدام سونوگرافی مجدد انجام دهید ممکن است برای کمک به رشد فولیکول ها دارو نیاز باشد 💜
خانم دکتر احتمال داره باردار نشم؟
عزیزم چرا باردار نشوید فقط مدیریت صحیح لازم است ❤️❤️