سلام به همگی کسی ازخانومای مشهدرفته برازایمان پیش خانوم فاطمه اذرپرندیابیمارستان رضوی ؟
0
1402/08/21
فاطمه ریحان ♥
تو بیمارستان ۱۷ شهریور موقع زایمانم شیفت ایشون بود...فقط یکبار آمد معاینه کرد رفت..حتی وقت زایمانم نیومد بالا سرم..خیلی هم مغروره
0
1402/08/21
سوال کننده
عه چ بد
0
1402/08/21
سوال کننده
ینی قبلش پیش ایشون ویزیت نشدین؟
0
1402/08/21
مریم بخشی
کلا تو بیمارستانای دولتی اصلا برخورد خوبی ندارن
من دکترم زهرا موهبتی بود
بعدازظهر که رفتم مطبش برخورد عالی قشنگ ولی اخرشب با شوهرم دعوام شد استرس گرفتم رفتم ۱۷شهریور NST بگیرم دیدم عه دکترم شیفت اونشب
اومد معاینه گفتم سلام خانم دکتر من مریض خودتونم بعدازظهرم مطبتون بودم
اصلا توجه نکرد انگار نه انگار باهاش حرف زدی اصن😐😐😐موقع زایمانمم تشریف برد مسافرت نرجس صادقی گذاشت جای خودش اصن راضی نیستم ازش
من بنت الهدی بودم
من دکترم زهرا موهبتی بود
بعدازظهر که رفتم مطبش برخورد عالی قشنگ ولی اخرشب با شوهرم دعوام شد استرس گرفتم رفتم ۱۷شهریور NST بگیرم دیدم عه دکترم شیفت اونشب
اومد معاینه گفتم سلام خانم دکتر من مریض خودتونم بعدازظهرم مطبتون بودم
اصلا توجه نکرد انگار نه انگار باهاش حرف زدی اصن😐😐😐موقع زایمانمم تشریف برد مسافرت نرجس صادقی گذاشت جای خودش اصن راضی نیستم ازش
من بنت الهدی بودم
1
1402/08/21
مریم بخشی
انگار میری دولتی از جیب اونا داره هزینه میشه عین اشغال با ادم برخورد میکنن حالا همونو برو خصوصی ببین چ تفاوتیه بین رفتاراشون
0
1402/08/21
..arezoo.. .
من تابحال اسمشو نشنیدم
0
1402/08/21
سوال کننده
نمیدونم بخداچیکارکنم استرس دارم
0
1402/08/21
سوال کننده
این دکترزنداداشم بوده ولی بازم میترسم
0
1402/08/21
فاطمه ریحان ♥
کورتاژم خانم موهبتی کردن اون روز سر حال بود ولی کلا خودشون میگیرن...نمیدونم چرا کادر درمانی شخصیت بیمار رو در نظر نمیگیرن.به بهانه سر شلوغی.هرجور ک دوست دارن رفتار میکنن
0
1402/08/21
فاطمه ریحان ♥
نه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



312

