سلام خانم دکتر و دوستای خوبم
خانم دکتر من پریودام میانگینش تقریبا ۳۲ روزه هست مطمئن هم نیستم چون متغیره تاریخاش
۱۵ آبان که ۲۵ سیکلم بود کیت مثبت شد ولی در طول سیکل اقدام داشتم.
سه روزه کمر درد دارم...امروز واقعا حالم بده معدم حساس شده و ترش میکنم...خواب آلود وکسل هستم غالبا...و کمر درد رو هم دارم چن روزه...همش حس تهوع دارم....واقعا نمیخوام ربطش بدم به بارداری چونکه خیییلی زوده که بخوام حتی احتمالشم بدم طبق کیت تخمک گذاری
ممکنه عفونت معده یا آنفولانزا باشه...واقعا حالم میزون نیست😭
پرسش (1402/08/20):
دو روز به موعد و علائم داشتن
558
23
1402/08/20
سوال کننده
0
1402/08/20
💔🕊️🥀🖤
من سر بارداریم دقیقا از ۱۹ سیکلم علائم داشتم
0
1402/08/21
سوال کننده
راستی عزیزم شما این ماه نتیجه گرفتی؟؟
0
1402/08/21
مامان نی نی
من ماه اول که اقدام کردم انقد علائم داشتم که گفتم 100درصد حامله ام.
ولی نبودم
ماه دوم اقدام اصلا علائم نداشتم. حامله بودم
ولی نبودم
ماه دوم اقدام اصلا علائم نداشتم. حامله بودم
0
1402/08/21
سوال کننده
من تخمک گذاریم خیلی دیر بوده بعیده علائمم بخاطر با بارداری باشه
0
1402/08/21
سوال کننده
من سر دخترم اصلا علائم نداشتم...خودمم احتمال کمی به بارداری میدم یا شایدم اصلا احتمال ندم...نمیدونم شاید میکروب معده ای چیزی گرفته باشم
0
1402/08/21
مامان نی نی
اگر واسه جنسیت کیت میزنید فایده نداره. فقط سونو فولیکول
اگه واسه بارداری. که از اتمام پریود یک. شب در میون رابطه داشته باشید
اگه واسه بارداری. که از اتمام پریود یک. شب در میون رابطه داشته باشید
0
1402/08/21
مامان نی نی
ن به نظرم تلقین هست
چون من خیلی حالت تهوع داشتم. در صورتی که سر دوتا بارداریم اصلا یک بار هم بالا نیاوردم
چون من خیلی حالت تهوع داشتم. در صورتی که سر دوتا بارداریم اصلا یک بار هم بالا نیاوردم
0
1402/08/21
سوال کننده
نه عزیزم صرفا بخاطر جنسیت نبود...چون مهمون میومد برام میخواستم ببینم تخمک گذاریم کی هست که الکی اقدام نکنیم وقتی باشه که نزدیک تخمک گذاریمه...همسرم هم نمیتونست یه شب درمیون....ولی کلا اقدام داشتم در طول سیکلم چندین بار بسته به حال خودم و همسرم
0
1402/08/21
سوال کننده
اره شایدم تلقین باشه ولی واقعا حسابی باز نکردم رو این ماه..حالا خودم خیلی اصرار ندارم ولی همسرم خیلی دوس داره میگه بارداری😂😂
سر دخترم ماه اول اقدام باردار شدم فک میکنه دومی هم همینه
سر دخترم ماه اول اقدام باردار شدم فک میکنه دومی هم همینه
1
1402/08/21
سوال کننده
دیگه توکل برخدا
1
1402/08/21
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
نمیتوان حقیقتا نظری داد همه این احتمالات از جمله خود بارداری میتوانند دخیل باشند ،اگر خیلی حالتان بد است مراجعه کنید شرایط کنترل گردد و اگر میتوانید صبوری کنید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 🪻🪻
نمیتوان حقیقتا نظری داد همه این احتمالات از جمله خود بارداری میتوانند دخیل باشند ،اگر خیلی حالتان بد است مراجعه کنید شرایط کنترل گردد و اگر میتوانید صبوری کنید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 🪻🪻
0
1402/08/21
سوال کننده
خیلی ممنون...خانم دکتر من چقدر باید صبر کنم و بعدش آزمایش برم...۱۵ آبان کیت تخمک گذاری مثبت شده بود که ۲۵ سیکلم میشد
و امروز ۳۰امین روز سیکلمه
و امروز ۳۰امین روز سیکلمه
0
1402/08/21
سوال کننده
ماه قبل ۲۲ ام پریود شدم
دوماه قبلش ۱۷ ام
دوماه قبلش ۱۷ ام
0
1402/08/21
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، طول سیکل ها چند روزه هست ؟
0
1402/08/21
سوال کننده
مطمئن نیستم تقریبا ۳۲ روزه
0
1402/08/21
سوال کننده
فقط ماه قبل ۲۲ ام پریود شدم
ماه های قبلترش ۱۷ ام هر ماه میشدم...
اینم بگم ماه قبل یه مسافرت داشتیم میگم شاید بخاطر اون بوده که دیر پریود شده باشم
ماه های قبلترش ۱۷ ام هر ماه میشدم...
اینم بگم ماه قبل یه مسافرت داشتیم میگم شاید بخاطر اون بوده که دیر پریود شده باشم
0
1402/08/21
پزشک اوما
بنابراین اگر طول سیکل بیشتر از 35 روز شد بتا بدهید
1
1402/08/22
سوال کننده
بله ممنون
0
1402/08/22
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- واسه علائم بارداري كمك ميخام
- لطفاً کامل و درست راهنماییم کنید نگرانم ممنون
- بارداری بدون علامت ممکنه؟
- تير كشيدن يهويي زير شكم از علائمه؟
- خانوما چرا علائمم کم شده
- بی بی چک منفی یا مثبت
- علائم تو هفته 17😞
- سلام لطفاتفسیرجواب آزمایش رابفرمایید
- لطفا جواب سوال دوستم رو بدید دکتر اوما، مونده توی شرایط کرونا چی کار کنه
- ترشحات در هفته پنجم و ششم بارداری




