الان چند روزه یه وعده کامل غذایی نخورده. هرچی خودش ناخنک زده خورده .یا یکم میوه و شیر
خب خودش نمیخوره.در حد که ناخنک بزنه میخوره
البته خانم دکتر ناگفته نمونه بعضی وقتا خلط پشت حلق داره.یهو صدا خرخر گلوش میاد بهش میگم سرفه کن.وقتی سرفه میکنه گلوش باز میشه
نمیدونم بخاطر اینم هست یا نه
از رفلاکس نیس خودش بدش میاد بزا خودش بخوره
وقتی شیشه شیرشو میبینه عوق میزنه
ولی بعد که حواسش پرت شد میخوره
دکترش میگه داره .ولی نمیدونم دقیقا به چی
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 💜
مجددا باید به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید ایشان در مورد نیاز به درمان تصمیم گیری کنند
متاسفانه دسترسی به گوارش اطفال ندارم خانم دکتر .
شهری که زندگی میکنیم. دکتر گوارش اطفال نداره.قبلا هم رفته بودم شیراز برای دکتر گوارش ولی الان شرایط مسافرت ندارم. همون دکتر اطفال یا دکتر گوارش بزرگسالان ببرم ؟
بله دکتر اطفال ارجح تر است میتوانید مراجعه کنید