سلام عزیزان و پزشک مهربون اوما
من تاحالا هرچی سونو دادم ac,FL,bpd,hcتقریبا نزدیک بهم سن بارداری رو نشون میداد
اما این سونو جدید که تو۳۶هفته و ۳روز دادم bpd خیلی جلوتره و پرسانتیل رشدی ش نسبت به سونو قبلی م ۳۲هفته زیاد شده،اون ۳تای دیگه متناسب باهم هستن اما پرسانتیل رشدی شون کمتر
تو سونو انومالی و سلفری هم ک دادم شکر خدا موردی نبود
توروخدا این یعنی چی؟زیاد بودن bpd
مشگلی هست؟
۳۲هفته سونو داپلر هم دادم عروق بندناف همه چی نرمال بود
بخاطر مقاومت شریانی ک خودم داشتم از ۱۸هفته تا ۳۶هفته شبی دوتا اسپرین میخوردم
ازمایش قند و دفع پروتئین هم تازگی دادم
fbs=76بوود و دفع پروتین ۲۴ساعته ۱۳۴بود
پرسش (1402/08/20):
بیشتر بودن bpdدر سونو
582
22
1402/08/20
سوال کننده
0
1402/08/20
سوال کننده

این مربوط به ۳۲هفته س
0
1402/08/20
سوال کننده

این ریپورت ۳۶هفته س
0
1402/08/20
سوال کننده

اینم ۳۶هفته س دکتر سونو ریپورت رو میده و این اطلاعات بعد پیامک میشه
0
1402/08/20
پ
عزیزم من فقط میدونم که سرش بزرگه که اکثرا توی جنین های پسر دیده میشه و یکی از علتاش ژنتیکه .طبیعیه
0
1402/08/20
سوال کننده
امیدوارم مشکلی نباشه
یعنی تا این چند هفته بگذره هاااا من دق میکنم
یعنی تا این چند هفته بگذره هاااا من دق میکنم
0
1402/08/20
پ
نه بابا چمشکلی آخه.ارووم باش گلم
0
1402/08/20
پ
ایشالا نی نی جونت صحیح وسالم میاد بغل مامان جونیش😍
0
1402/08/20
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
ممنون بابت دعای قشنگت
ممنون بابت دعای قشنگت
0
1402/08/20
پ
فدات 🥰
0
1402/08/21
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم نگران نباشید خیلی از این موارد ژنتیکی هستند یعنی بسته به شکل و ساختار خانواده به صورت وراثتی ممکن است ساختار استخوان بندی جنین نیز به این شکل باشد ولی خب نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا اگر صلاح میداند داپلر هم جهت اطمینان مجدداً تکرار گردد💜
عزیزم نگران نباشید خیلی از این موارد ژنتیکی هستند یعنی بسته به شکل و ساختار خانواده به صورت وراثتی ممکن است ساختار استخوان بندی جنین نیز به این شکل باشد ولی خب نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا اگر صلاح میداند داپلر هم جهت اطمینان مجدداً تکرار گردد💜
0
1402/08/21
سوال کننده
دکتر جان ممکنه ماکروسفالی باشه؟چطور تشخیص میدن ماکرو رو؟
بعد برای زایمان سزارین از چه عددی بیشتر باشه سزارین میکنن؟
واینکه به نظرتون خیلی قابل تشخیصه این تفاوت تو ظاهر؟
بعد برای زایمان سزارین از چه عددی بیشتر باشه سزارین میکنن؟
واینکه به نظرتون خیلی قابل تشخیصه این تفاوت تو ظاهر؟
0
1402/08/21
سوال کننده
دکتر به نظر شما نیازه تکرار داپلر؟
0
1402/08/21
پزشک اوما
عزیزدلم تصمیم گیری درمورد داپلر با پزشک شما است ولی بنظر من خیر و فعلا نمیتوان برچسب ماکروسفالی زد چون حقیقتا خیلی هم بزرگتر از صدک میانگین نیست، در رابطه با زایمان هم باز تصمیم با پزشکتان هست
0
1402/08/21
سوال کننده
اومدم مطب پریناتولوژیست برای سونو مجدد...ان شالله چیزی نباشه😭😭
0
1402/08/21
پزشک اوما
منتظر اخبارتان هستم نتیجه چه شد؟
0
1402/08/21
سوال کننده

ممنون ازتون این جوابشه شکر خدا گفت مشکلی نداره فقط کله گنده س نی نی🤪 یه کمبابت دور شکم نگرانم،۲۴هفته م درصد پرسانتیل همین بود اما ۲۸هفته و ۳۲هفته خوب شد باز شدهمین گرچه من مقاومت شریانی داشتم و اسپرین میخوردم شاید به هرحال اثر اون بوده نظرتون چیه دکتر جان در مورد سونو؟ این روزای باقی مونده لیدی میل بخورم؟ به نظرتون بزرگی سر قابل تشخیص تو ظاهر؟
0
1402/08/22
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل 💜💜 نترسید اصلا این بزرگی سر را حتی خودتان نخواهید فهمید قرار نیست خیلی بزرگ باشد در حد چند میل متفاوت است، شرایط کلی رشد هم خوب است، سابقه قند اگر ندارید لیدی میل مجاز است، انواع گوشت های کبابی ،آجیل خام و تخم مرغ و قارچ کبابی را روزانه مصرف کنید و به پهلوی چپ دراز بکشید و مراقب حرکات دلبندتان باشید 💟💟💟
0
1402/08/22
سوال کننده
الهی شکر
ممنون از شما
نه تازگیا آزمایش قند دادم و خداروشکر اونم خوب بوده
یک دنیا ممنون از شما
ممنون از شما
نه تازگیا آزمایش قند دادم و خداروشکر اونم خوب بوده
یک دنیا ممنون از شما
0
1402/08/22
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین ❤️💟❤️💟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




