
اینم آزمایش تیروئید

سونو ان تی
تیروئیدت پرکاره باید بری متخصص غدد
شک داشتم اخه سر بچه تیروئید بارداری میگیرم
سلام جنسیت رو بهتون احتمالی نگفتن ؟
انشاءالله بسلامتی بغل بگیریش
دخترمن ضربان قلبش تو ان تی ۱۶۳ بود ب نظرم دختره نی نیت
دختر قبلیم ضربان قلبش ۱۴۰اینا بود .
باز حالا دو سه هفته دیگ کامل معلوم میشه
ان شاءالله سالم باشه برام کافیه
دیگه درد بچم نبینم واقعا سخته
سلام به روی قشنگتون عزیزم
طبق این آزمایش همه چیز خوب است و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که پرکاری تیروئید دارید فورا به متخصص غدد مراجعه کنید. پایین بودن سطح bun مرتبط با بارداری و بی خطر است.
در سونوگرافی نیز همه چیز عالی بوده و مواردی که پرسیدید مشکلی ندارند فقط اینکه برای تفسیر صحیح و کامل باید منتظر پاسخ بخش خون غربالگری باشیم💜
ممنون. ولی ی سوال داشتم اینکه تیروئیدم خیلی پرکاره یعنی حتما باید دارو مصرف کنم چون سابقه تیروئید بارداری تو۳ماهه اول داشتم؟
به صورت معمول بله جانم اما تصمیم نهایی با متخصص غدد است