سلام گلم من خودم بالشت مموری فوم نرم و پرغاز دارم شما هم اگه مشکل خاصی توی ستون فقرات نداشتید باید با توجه به بالشتی که از لحاظ سفتی و نرمی و ضخامتی و الیافی که عادت داشتید بالشت طبیتون رو انتخاب میکردید تو بالشتای طبی انعطاف پذیری خیلی مهمه بعد هم باید اگه روی بالشتی که سر میزاری احساس راحتی نکنی روی خوابت اثر منفی میزاره تشک طبی هم نرم نیست که بخواد روی بالشت تاثیر بزاره اوایل شاید چون بالشت رو تغییر دادید عادت بهش ندارید اگه دیدید بعد چند وقت راحت نیستید استفاده اش نکنید
مشکل خاصی داری طبی استفاده میکنی یاهمینجوری؟
مدل مختلف داره قبلش یه تست میگرفتی من کوتاه استفاده میکنم برای همسرم بلنده من نرم گرفتم .ما هوشمند گرفتیم همسرم موج گرقت من پروانه
آره تست کردم همونجا رو تشک خودشون خیلی خوب بود . گفتم تشک بیاد ببینم چی میشه
آره من خودم سفت استفاده میکردم ولی این سرم درد گرفت ..تشکه هم توش فوم هست طبق حالتی که میخابی فرم میگیره طبی کامل نیست واسه همین گفتم شاید با تشک فرق کنه . آخه وقتی است کردم همونجا خیلی خوب بود به نظرم
پس اگه تست کردی با تشک اوکی بودی صبر کن تا تشکت برسه عزیزم انشاءالله بیاد و استفاده کنی و راحت باشی و کیفشو ببری
عزیزم چقدر تومهربونی ممنون .