سلام وقتتون بخیر.من هفته۱۵ بارداری سرکلاژ کردم الان ۲۳ هفته ام.الان دوروزه به شدت ترشح زرد رنگ شدید نزدیک نارنجی دارم.سوزش مجاری ادرار هم دارم.احساس کردم لک کم رنگ وخون آبه دارم ولی مطمئن نیستم.پاد کلوتریمازول به پد زدم واستفاده کردم.ولی همش ترس دارم که خون آبه باشه.باید چیکار کنم؟؟با سوزش و ترشحم چیکار کنم؟
1
1402/08/19
. .
عزیزم برو پیش دکترت چک کنه
0
1402/08/19
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
عفونت دارید ، ترشحات بوی نامطبوع ندارند ؟
وقتتون بخیر ❤️
عفونت دارید ، ترشحات بوی نامطبوع ندارند ؟
0
1402/08/21
سوال کننده
من سونوگرافی هم دادم گفتن مشکلی اصلا ندارم .
ترشحم بو نداره.ولی از بیرون هم احساس سوزش دارم وحس میکنم جوش زده واینکه زیر شکمم درد گرفته از دیروز.
ترشحم بو نداره.ولی از بیرون هم احساس سوزش دارم وحس میکنم جوش زده واینکه زیر شکمم درد گرفته از دیروز.
0
1402/08/21
سوال کننده
استرس دارم مشکل جدی نباشه؟
0
1402/08/21
پزشک اوما
سونوگرافی چه ارتباطی با عفونت واژینال دارد جانم، عفونت واژینال دارید چون جوش هم دارد باید حتما مراجعه کنید
0
1402/08/21
سوال کننده
بله حتما میرم پیش پزشک
0
1402/08/21
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم
0
1402/08/21
سوال کننده
سونوگرافی بخاطر لک وخون آبه حس میکردم دارم دادم.این جوش هاروهم دیدم نیست.فقط دردزیر شکم وترشح زرد رنگ دارم.
0
1402/08/21
سوال کننده
وهمچنین سوزش در مجاری ادرار موقعه ادرارم.
0
1402/08/22
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، در هر حال نوع ترشحات به معنای عفونت است جهت جلوگیری از پارگی کیسه آمنیوتیک زودتر مراجعه کنید آزمایش آنالیز و کشت ادرار هم انجام دهید
1
1402/08/22
سوال کننده
چشم حتما ممنونم
1
1402/08/22
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم
1
1402/08/22
سوال کننده
💐
0
1402/08/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



379

