سلام خانم دکتر جان
من در طی دو هفته ۳و نیم کیلو اضافه کردم.
قدم ۱۶۹ و وزنم قبل بارداری ۷۲ بود . در حال حاضر به ۸۰ و نیم رسیدم.بدنم ورم نداره . اگرم باشه در حد خیلی جزئی .
ازمایش خاصی لازمه انجام بدم ؟
پرسش (1402/08/18):
اضافه وزن ناگهانی در ۲۶ هفته
376
18
1402/08/18
سوال کننده
1
1402/08/18
لی لی (مامان سلین) .
اضافه وزن ناگهانی رو حتما حتما باید از طریق پزشکت پیگیری کنی عزیزم
آزمایش تحمل گلوکز دادی؟ دفع پروتئین نداشتی؟
این موارد رو چک کن احتمالا پزشک برات آزمایش دفع پروتئین و گلوکز ۲۴ ساعته مینویسه برات
آزمایش تحمل گلوکز دادی؟ دفع پروتئین نداشتی؟
این موارد رو چک کن احتمالا پزشک برات آزمایش دفع پروتئین و گلوکز ۲۴ ساعته مینویسه برات
0
1402/08/18
لی لی (مامان سلین) .
ولی پیگیرش باشه😊
0
1402/08/18
سوال کننده
تحمل گلوکز رو انجام دادم ولی دفع پروتین رونه .
0
1402/08/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله آزمایش دفع پروتئین در ادرار و کنترل فشار خون و آنزیم های کبدی انجام دهید 💐
بله آزمایش دفع پروتئین در ادرار و کنترل فشار خون و آنزیم های کبدی انجام دهید 💐
0
1402/08/18
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر . شنبه اول صب انجام میدم.
خانم دکتر ممکنه بر اثر پر خوری ایجاد شده باشه؟ چون خیلی اشتهام زیاده
فشارخونم همیشه ۱۰ هست . الانم باز فشارم رو ۱۰ بود
خانم دکتر ممکنه بر اثر پر خوری ایجاد شده باشه؟ چون خیلی اشتهام زیاده
فشارخونم همیشه ۱۰ هست . الانم باز فشارم رو ۱۰ بود
0
1402/08/19
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بله دخیل است ولی اول باید آزمایش بدهید
0
1402/08/21
سوال کننده
سلام مجدد خانم دکتر .
من آزمایشاتم رو انجام دادم ممنون میشم ببنینید.
فشارمم بین ۱۰ تا ۱۱ هست
من آزمایشاتم رو انجام دادم ممنون میشم ببنینید.
فشارمم بین ۱۰ تا ۱۱ هست
0
1402/08/21
سوال کننده

0
1402/08/21
سوال کننده
آزمایش تحمل گلوکز رو که تقزیبا ۱۵ روز پیش انجام دادم .
0
1402/08/21
سوال کننده

0
1402/08/21
پزشک اوما
عزیزم شرایط خوب است دفع پروتئین در ادرار هم فعلا طبیعی است اما باید تحت نظر باشید اگر صلاح دانستند در آینده تکرار شود
0
1402/08/21
پزشک اوما
مولتی ویتامین میخورید ؟
0
1402/08/21
سوال کننده
بله . مولتی ویتامین اکتی ناتال یک روز در میان
0
1402/08/22
پزشک اوما
با موافقت پزشکتان یک روز در هفته شود
1
1402/08/22
سوال کننده
چشم متشکرم
0
1402/08/23
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




