شیرینی جات زیاد نخور
کبابی اجیل میوه سبزیجات بخور بجاش
هم وزن خودت متعادل میره بالا هم بچه خوب وزن میگیره
برنج و نونم در حد معمول.زیاده رویی نکن
من رژیم بارداری داشتم و چیزیکه برام تجربه شد این بود اگه خانمی ویار و مشکلات این چنینی تو سه ماه اول نداشته باشه از رژیم میتونه براحتی تو این تایم استفاده کنه.اما چون خودم بد ویار بودم اصلا نتونستم استفاده کنم و طبق اصولش پیش برم چون بشدت از محصولات گوشتی و پروتئینی متنفر شده بودم و هر چیزی رو نمیشد بخورم
اگه میخوای اضافه وزن نگیری تعداد وعده غذایتو زیاد کن اما حجمش رو کم و بیشتر سمت پروتئین برو تا کروبوهیدرات
من قبل بارداری خیلی میتونستم رعایت کنم چیزای شیرین و...نخورم تو بارداری فقط تونستم هله هوله نخورم وگرنه اشتهام خیلی خوبه اصلا همچی خیلی بیشتر بهم مزه میده از اولشم همین بودم
همین باعث شد چاق بشم ناراحتم نیستم خیلی بعدش کم میشم اگه بد ویار باشی خیلی چاق نمیشی
رژیم رو باید برم پیش متخصص تغذیه؟
کربوهیدرات کم پروتئین بالا توی رژیم غذایی تنها کلید موفقیت است
و قند مصنوعی رو تا میتونی دوری کنی به جاش خرما و کشمش و اینها جایگزین کنی😊