سلام خامم دکتر من مرکز ناباروری برام تست پاپ سمیر نوشته بودن ولی اصلا پاک نمیشدم همش لکه بینی داشتم رفتم ماما که ازم تست بگیره گف مشکلی نداره حتا اگه لکه بینی داشته باشی منم تست دادم دیگه اینم جوابشه میشه لطفا ببینید مشکلی نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



459
1402/08/17





