سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر این آزمایش برای چیه و اینکه باید علائم خاصی داشته باشی برای این آزمایش؟ و برای زایمان سزارین این آزمایش رو میگیرن ؟ میشه راهنماییم کنید چون من اینو تو برنامه چک آپ اوما دیدم برام اومده
1
1402/08/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌱🌱
در ایران به صورت روتین درخواست نمیگردد ولی در واقع صحیح این است که به صورت روتین برای همه بین هفته 36 تا 37 انجام گردد و لزوما هم در مادران علامت مشخصی ندارد 🌱🌱
وقتتون بخیر 🌱🌱
در ایران به صورت روتین درخواست نمیگردد ولی در واقع صحیح این است که به صورت روتین برای همه بین هفته 36 تا 37 انجام گردد و لزوما هم در مادران علامت مشخصی ندارد 🌱🌱
0
1402/08/17
سوال کننده
خب این چه باکتری هست و چه خطر و عواقبی داره و آیا به جنین منتقل میشه به چه صورت ؟
0
1402/08/18
پزشک اوما
در صورتی که مادر مبتلا باشد در مواردی همچون زایمان زودرس یا پارگی کیسه آمنیوتیک برای مدت طولانی ممکن است باعث آلودگی جنین شود در غیر این صورت احتمال انتقال تقریبا بعید است و اگر هم تست مثبت شود درمان قبل زایمان صورت میگیرد نه حین بارداری
0
1402/08/18
سوال کننده
باعث بروز چه بیماری برای بچه میشه ؟
0
1402/08/18
پزشک اوما
بیماری تنفسی، عفونت منتشر، مننژیت ممکن است رخ دهد
1
1402/08/18
سوال کننده
ممنونم عزیز دلم
0
1402/08/19
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️😘❤️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



251

