سلام دکتر عزیزم چند روزیه پسرم رو از شیرگرفتم(شیرخودمومیخورد)حالا شیر ماجان گرفتم اصلا لب نمیزنه ولی شیرهای طعم دارمث کاکائو و موز رو خیلی دوس داره روزی یه پاکت کوچلو میخوره
چون شیرین هستن مشکلی نداره روزی یکی براش؟
اخراین ماه ۲سالش تموم میشه
باتشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



311
1402/08/17


