بعد از اقدام به بارداری اینجور شدم
۱۰ روز دیگه باید پریود بشم معلوم میشه باردار هستم یا نه

این آزمایش ادرارم

اینم داروهایی که دکتر برام نوشته
این اولین باره اینجوری میشم دارم عذاب میکشم
ماه قبل بیستو هشتم پریود شدم
این سری بعد از اقدام اینجوری شدم
سلام به روی ماهتون عزیزم
عفونت ادراری دارید همیشه قبل رابطه ناحیه تناسلی هم خودتان هم همسرتان با آب شسته شود و بعد رابطه هم بعد حوالی 15 دقیقه بلند شده خودتان را بشویید و. ادرار کنید، ،مایعات فراوان بخورید و اصلا ادرار خود را نگه ندارید ، داروهای تجویزی هم مشکلی ندارند اما اگر وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شد، تولرین را قطع کنید ❤️
چشم و سپاس خانم دکتر عزیز
الان تولرین مصرف کنم؟بیستو هشتم باید پریود بشم معلوم میشه باردارم یا نه
خانم دکتر تمام این چیزا رو رعایت میکنم همیشه اما برام عجیبه عفونت ادراری گرفتم . ممکنه همسرم عفونت داشته منم گرفتم از همسرم؟
چشم هاتون بی بلا جانم ، بله تا آنزمان هیچ مشکلی ندارد بعد تایید بارداری هم معمولا مشکلی ندارد ولی خب آنزمان چون اواخر درمان هستید این یک قلم را قطع کنید مابقی را ادامه دهید، معمولا طی اقدام عفونت ادراری رایج است ممکن است بدلیل باقی ماندن منی باشد