سلام وقتتون بخیر عقب افتادن پریودی تو شیردهی طبیعیه؟؟من ۳ ماه بعد زایمان پریود شدم بعدش دوبار سر موقع پریود شدم دوره هام ۲۸ روزس این ماه با فردا میشه ۵ روز که عقب افتاده دارم از استرس میمیرم بی بی چک هم زدم اینجوریه یعنی چییی🤦🏼♀️🥺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



223
1402/08/16




