ببردکتر عزیزم دارو میده زود حوب میشه
مال پسرم همین بود پماد بتامتازون داد عالی بود دوروز خوب شد ی سری کرم وشامپو
ممنونم فاطمه جون ان شاءالله خدا کنه❤️🌹
سلام من دخترم اگزما داشت
دکتر متخصص بردم
کرم ثمین حاوی اوسرین داد
واقعا عالی بود
نتیجشو خیلی زود دیدم
خواهش میکنم عزیزم نگران نباش زود خوب میشه
سلام به روی ماهتون مامان جان
باید به متخصص پوست اطفال مراجعه کنید البته میتوانید در قدم اول اگزاسین را امتحان کنید ❤️

سلام خانم دکترپسر من 5 ماه و 14 روزشه ..غذای کمکیشو شروع کردم غذای کمکی که شامل حریره بادام. و فرنی هست که بعضی وقتها تو فرنی کره میندازم. و بعضی وقتا برای شیرین شدنش از خرما استفاده میکنم.. سه روز پیش این قرمزی روی رانش دیدم.. چی میتونه باشه؟
عزیزم باید تاپیک مجزا بزنی خودت اینجا جواب نمیدن بهت چون تاپیک منه
قسمت ارسال سوال بزن تخصصی