سلام دکتر عزیز دخترم ۱۰ ماه و نیم حدودا ۳ هفته یک دندونش تازه در اومده از اونموقع بی اشتها شده ولی الان ی ۵ روزیه هیچی نمیخوره با کارتون و اینا از صبح تا شب شاید کلا رو هم ۳ یا ۴ قاشق غذا بخوره - فقط یکسره شیر میخوره وزنشم داره کم میشه الان ۸۴۰۰ شده - فقط غذای کامل میکس شده هم میخوره یذره درشت باشه نمیخوره یا بالا میاره- الان دو روزه داره زینکم میخوره تغییری نکرده - مولتی ویتامین پدیا بست میخوره و آهن لیپوزوفر آبی
0
1402/08/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
سابقه رفلاکس دارد؟
سابقه رفلاکس دارد؟
0
1402/08/17
سوال کننده
دوماهگیش رفلاکس داشت دکتر. جان که بالا آوردنش خوب شد دیگه خوب بود. تا دو ماه پیش که خیلی زور میزد چند تا دکتر بردم یکی گفتن رفلاکس یکی آلرژی یکی گفتن یبوست- داروی رفلاکس یک ماه و نیم مصرف کرد بدتر شد زور زدنش فاموتیدین و امپرازول میدادم باز هفته پیش دکتر گفتن قطع کنم رفلاکس نداره
0
1402/08/17
سوال کننده
زور زدنش چند ماهه پاهاشو صاف میکنه زور میزنه انگار شده ی عادت فقط وقتی خسته و خوابش میاد اینکار میکنهه
0
1402/08/17
سوال کننده

0
1402/08/17
سوال کننده
اینم سونوگرافی دکتر جان
0
1402/08/17
سوال کننده
شک به سنگ کلیه هم بود متخصص سونو کردن گفتن سالمه
0
1402/08/17
سوال کننده
الان ۵ روزه هیچی نمیخوره یکم با ژل دندون ماساژ میدم دو قاشق میخوره دیگه نمیخوره
0
1402/08/17
سوال کننده
خانم دکتر دخترم شیر خودم میخورد دکتری که تشخیص رفلاکس دادن گفتن بعد غذاش شیرخشک ای ار هم بدم
0
1402/08/17
سوال کننده
الان دخترم شیر خودم خوب میخوره شیرخشکم خوب میخوره ولی غذا اصلا نمیخوره
0
1402/08/17
سوال کننده
تو ۱۰ روز ۴۰۰ گرم کم کرد
0
1402/08/17
پزشک اوما
عزیزم پاسخ سوالات به ترتیب داده میشود نیازی نیست در تاپیک پشتیبانی اعلام کنید.
اگرچه رویش دندان دخیل است اما ممکن است بدلیل رفلاکس هم باشد نئوزینک روزی 3 سی سی را ادامه بدهید و بنظر من بابت رفلاکس به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید
اگرچه رویش دندان دخیل است اما ممکن است بدلیل رفلاکس هم باشد نئوزینک روزی 3 سی سی را ادامه بدهید و بنظر من بابت رفلاکس به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید
0
1402/08/17
سوال کننده
مراجعه کردم دکتر جان سونو هم نشون دادم گفتن رفلاکس نداره
0
1402/08/17
سوال کننده
ولی وقتایی که خوابه متوجه میشم میپره ی چیزی میجویه
0
1402/08/17
سوال کننده
خواب درستی هم نداره
0
1402/08/17
سوال کننده
میتونم از شربت اشتها برا بهتر شدن اشتهاش استفاده کنم یا در سن دخترم مجاز نیستن؟
0
1402/08/17
سوال کننده
دکتر جان یک ماه ونیم هست ویتامین د هم جدا میدم همون موقع دندونش در اومد ادامه بدم یا حذف کنم
0
1402/08/18
پزشک اوما
در سن دلبندتان زینک مجاز ترین هست مگر اینکه متخصص اطفال گزینه دیگری را صلاح بداند، بدلیل علامت ها بنظرم بار متخصص گوارش اطفال از نظر رفلاکس بررسی کنند
0
1402/08/18
پزشک اوما
خیر قطع کنید جانم مسمومیت ویتامین دی جدای از اینکه بسیار جدی و جبران ناپذیر است یکی از علل جدی بی اشتهایی است
1
1402/08/18
سوال کننده
چشم ممنون دکتر جان🩷
1
1402/08/18
سوال کننده
باشه حتما قطع میکنم ممنون
1
1402/08/18
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل 💕❤️💕❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



262

