سلام خدمت پزشک محترم اوما،،من هفته ی ۶بارداری ام گاهی وقتا زیر دلم سمت چپ یا راست یا ب صورت یکنواخت یا توی واژنم دردهایی رو حس میکنم، تیر میکشن، یا پایین کمرم درد میکنه، میخواستم بدونم طبیعیه این دردها؟ لکه بینی ندارم اما شیاف پروژسترون استفاده میکنم
پرسش (1402/08/15):
آیا درد زیر دل و واژن در هفته های اول بارداری طبیعی است؟
486
17
1402/08/15
سوال کننده
1
1402/08/15
ساناز علیپور
دردهای مثل پریودی توی این هفته رو ۸۰ یا۹۰ درصد زنها دارن نگران نباش سعی کن استراحت مناسب داشته باشی
0
1402/08/15
so محمدی
منم داشتم و الانم دارم نگران نباش
1
1402/08/16
مهسا بانو
بله طبیعی هست به مرور زمان کمتر میشه و بعد تو هفته های بالاتر دیگه از بین میره
0
1402/08/16
سوال کننده
ممنونم از راهنمایی هاتون مامانا، استراحتم مطلقه چون لکه بینی داشتم الان لکه بینی قطع شده اما دردها همچنان همراهمه، بیشتر هم عصرها و شبها میان سراغم
0
1402/08/16
فاطمه واحدالعین
سلام عزیزم طبیعیه فقط چون لکه بینی داشتی اگه دیابت نداری نشاسته تو آب حل کن بخور زود خوب میشی.گرمیجات اصلا نخور. ان شاءالله به حق حضرت زهرا نینیت رو سالم و به موقع بغل بگیری
0
1402/08/16
سوال کننده
انشاالله ممنونم از دعای قشنگتون🩷
0
1402/08/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام شده ؟ یبوست یا نفخ ندارید ؟
سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام شده ؟ یبوست یا نفخ ندارید ؟
0
1402/08/16
سوال کننده
بله سونوگرافی انجام دادم ۵هفته و ۵روز بودم، حاملگی توی رحم بود و خارج از رحم نبود، ساک و کیسه زرده هم بود اما برای قلب گفتن زوده
0
1402/08/16
سوال کننده
یبوست خیر ندارم، نفخ هم خیلی کم
0
1402/08/16
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل ، دردها با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟ شیاف شبی یکی استفاده میکنید ؟
0
1402/08/16
سوال کننده
درد ها شدت پیدا نمیکنن، گاهی میگیرن گاهی ول میکنن
اینکه بگم مدام درد دارم نیست، اما درد رو گاهی وقتا خفیف یا شدیدتر حس میکنم اما اینکه بگم دردها کاملا یک روز پایدار باشن نه
شب ها دردها بیشتر میشن حس میکنم
شیاف روزی ۲تا
اینکه بگم مدام درد دارم نیست، اما درد رو گاهی وقتا خفیف یا شدیدتر حس میکنم اما اینکه بگم دردها کاملا یک روز پایدار باشن نه
شب ها دردها بیشتر میشن حس میکنم
شیاف روزی ۲تا
0
1402/08/17
پزشک اوما
خب بنابراین جای نگرانی نیست ناشی از بزرگ شدن رحم هستند به استراحت ادامه دهید، رابطه جنسی کاملا متوقف گردد و شیاف ها را راس ساعت مشخص استعمال کنید
1
1402/08/17
سوال کننده
چشم
ممنونم از راهنماییتون
ممنونم از راهنماییتون
0
1402/08/17
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️🌱❤️🌱
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




