باسلام
پسر من ۱۱ ماهش هست از دیشب دو سه بار بالا آورده انگار که مثلا زیاد خورده باشه هیچ علائم دیگه ای هم نداره دیروز پیش مادربزرگش بود نمیدونم تو مرغ فلفل سیاه نکوبیده ریخته بود به بچه هم داده بود از اون خورده بود از اون شده یا ویروسه؟
هیچ علائم دیگه ای هم نداره
پرسش (1402/08/15):
بالا آوردن کودک ۱۱ ماهه
278
23
1402/08/15
سوال کننده
0
1402/08/15
مامان مهدی و مهوا
اگر که اسهال شد یا تب کرد که ویروسه اگه که نه سر دلش گرفته
0
1402/08/15
سوال کننده
ببرم دکتر ؟چی بدم خوب بشه؟
0
1402/08/15
سوال کننده
اره متاسفانه از ظهر اسهال هم داده
0
1402/08/15
سوال کننده
داره
0
1402/08/15
سوال کننده
ی ماه پیش اسهال گرفته بود اخه بردم دکتر گفت ویروسه
0
1402/08/15
سوال کننده
چرا اینقدر تند تند مریض میشن بچه ها
0
1402/08/15
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
خیر احتمالا درگیر بیماری ویروسی شده است چون خصوصا اسهال دارد ، مراجعه کنید و بابت اسهال کیدی لاکت زینک را شروع کنید ، غذاها را سبک تر به دلبندتان بدهید و غذای چرب و سنگین ندهید🌱🌱
خیر احتمالا درگیر بیماری ویروسی شده است چون خصوصا اسهال دارد ، مراجعه کنید و بابت اسهال کیدی لاکت زینک را شروع کنید ، غذاها را سبک تر به دلبندتان بدهید و غذای چرب و سنگین ندهید🌱🌱
0
1402/08/15
سوال کننده
خانم دکتر کیدی لاکت زینک فقط مختص اسهال هست یا در مواقع عادی هم میشه استفاده کرد؟
0
1402/08/15
سوال کننده
خانم دکتر چیکارکنم ایمنی بدنش بره بالا این دومین باره که درگیر این ویروس میشه در عرض کمتر از یک ماه
0
1402/08/15
سوال کننده
کته ساده رو شروع کردم و پودر گاستروفیکس از بعدازظهر فعلا شکر خدا هر دو علائم قطع شدند تا ببینیم چی میشه
0
1402/08/15
سوال کننده
قطره کیدی لاکت رو چقدر باید بدم در طول روز؟سری پیش دکتر پدی لاکت نوشت تا آخرش دادم بهش
0
1402/08/16
پزشک اوما
وقتی اسهال دارد نباید بدهید جانم
اگر قطع شده چرا میخواهید شروع کنید
اگر قطع شده چرا میخواهید شروع کنید
0
1402/08/16
سوال کننده
یعنی اگه خوب شد ندم دیگه؟
0
1402/08/16
پزشک اوما
بله جانم وقتی خوب شده نباید بدهید
0
1402/08/16
سوال کننده
باشه خانم دکتر
راستی ایمنی پسرم خیلی ضعیفه تو این یک ماه و نیم این دومین بار مریض میشه خورد و خوراکش هم خوبه چه مکملی بدم بهش که ایمنی بدنش بره بالا؟
راستی ایمنی پسرم خیلی ضعیفه تو این یک ماه و نیم این دومین بار مریض میشه خورد و خوراکش هم خوبه چه مکملی بدم بهش که ایمنی بدنش بره بالا؟
0
1402/08/16
پزشک اوما
چه مکمل هایی با چه برندی میدهید؟
0
1402/08/17
سوال کننده
شربت زینک سولفات یدونه دکتر نوشته بود ایرانی بود اونو خورد تموم کرد
از قبلم آهن لیپزوفر و مولتی پدیابست میدادم الانم همونو دارم ادامه میدم
میخواستم اگه بشه مولتی آویفر بدم خوبه؟
از قبلم آهن لیپزوفر و مولتی پدیابست میدادم الانم همونو دارم ادامه میدم
میخواستم اگه بشه مولتی آویفر بدم خوبه؟
0
1402/08/17
پزشک اوما
بله به شرط قطع مولتی ویتامین و آهن میتوانید اویفر را شروع کنید
1
1402/08/17
سوال کننده
سپاس مهربان
1
1402/08/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




