برای من بعداز دوماه هنوزم گاهی اذیتم میکنه
رفتم دکتر گفتن به نخ بخیه حساسیت نشون داده بدنم دارو هم نداد گفت خودش خوب میشه
حالا برای شما که نسبتا تازس
مراقبت رو ادامه بدید تا چهل روز کاملا خوب میشه
اخه بخیه ها خیلی وقته افتاده
و ورمش کاملا خوب شده بود امروز نمیدونم چرا باز یکم ورم کرده
سلام نازنینم
بیشتر دراز بکشید تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید تا فشار وارد نشود اگر تا فردا تورم پابرجا بود جهت رد عفونت مراجعه کنید
سعی کن یه وری بشینی یا بالش رینگی استفاده کنی
خانوم دکتر ببخشید
من نوزادم امروز کمتر از روزای دیگه مدفوع داشت یکبار فقط
از دیشب همش کش میاره و بخودش می پیچه کولیک ایز بهش میدادم از دیروز هرروشی بهش دادم بالا میاره شربتو
مدفوعشم امروز یکم کشدار بود طبیعیه؟