سلام عزیزم ببخشید من جواب میدم تیروئیدتون نرماله
ولی بازم تو آزمایشات بعدی چک کنید که بالا نره
ممکنه یه مقدار عفونت داشته باشید
سلام به روی ماهتون مامان جان
خداروشکر عملکرد تیرویید طبیعی است فقط یک ماه دیگر کنترل گردد. ولی شدت کم خونی زیاد است جهت تنظیم دوز مکمل آهن مراجعه کنید ، و. مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را بیشتر مصرف کنید ❤️
سلام یک دنیا ممنون دکتر جان
من قبلا اهن ایرانی معمولی میخوردم الان آیروویت دکتر نوشته برام
دارم اونو مصرف میکنم مجدد دوماه دیگه یا یک ماه دیگه آزمایش میدم ایشالا بهتر بشم🥺
ابروویت که مناسب این سطح کم خونی نیست مراجعه کنید مکسوفر یا فروفورت گاین تجویز گردد ، خیلی کم خون هستید جانم
حدی پزشکا همین بوده نمیدونم دارم یا نه😭
برم متخصص خون؟یا دکتر زنان خودم؟
چرا الکتروفورز انجام نشده؟ زودتر انجام دهید تا بتوان مکمل مناسب داد
دکتر اصلا الکترو فروز نمیدونم چیه دکتر غدد و داخلی و زنان هیچ کدوم ب من نگفتن،
ازمایش خون مخصوص چک تالاسمی است جانم حتما انجام دهید
چشم حتمن انجام میدم ممنونم🥺❤️
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم غصه نخورید ❤️❤️❤️