سلام خانوم دکتر و دوستان اومایی
دخترم 4 ماهشه، امروز واکسن زدم، شیر خودمو میخوره ،رفلاکس داره ، و وزنش امروز 6500 بود ، وزن تولدش 3300 بود ،بهداشت گفت خیلی کم وزن گرفته،از ماه پیش کلا 300 گرم اضافه کرده ، گفت دو هفته شروع کن فرنی بده و بیا تا ببینم تغییر کرده یا نه ، هنوز دکتر نبردم، به نظرتون شروع کنم یا زوده؟قبلا خواستم کمکی شیرخشک بدم در کنار شیر خودم ولی خب به شیشه عادت کرد و سینمو نگرفت، دیگه شیرخشک هم ندادم
پرسش (1402/08/13):
شروع غذای کمکی نوزاد چهارماهه
521
73
1402/08/13
سوال کننده
0
1402/08/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
رفلاکس و الرژی ک نداره؟؟
0
1402/08/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
زوده هنوز . قطره اهن و براش شروع کن فقط
شیردهیتم بیشتر کن چیزای مقوی بخور لاکتاول و گالاکتومیدم بخور
شیردهیتم بیشتر کن چیزای مقوی بخور لاکتاول و گالاکتومیدم بخور
0
1402/08/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
مولتی چی بهش میدی؟
0
1402/08/13
🥰🥰 😍
زوده معده بچه اذیت میشه ب حرف بهداشت گوش نده دکتر بچه من میگف چرا بخاطر حرفای خاله زنکی زود غذا راشروع میکنید
0
1402/08/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نمودارشم بفرست دکتر ببینه
1
1402/08/13
fatem F
عزیزم وزنش که خوبه دو برابر وزن تولدش شده کم نیست ، اگه این ماه کم وزن گرفته شیرت رو تقویت کن ولی کمکی رو بی دلیل شروع نکن پسرای من رفلاکسی بودن ولی من بازم ۵ و نیم ماهگی شروع کردم ، معده شون ضعیفه اذیت میشن
0
1402/08/13
سوال کننده
رفلاکس داره ولی اولاش روند وزنگیریش بهتر بود ، دارو نداده بود ، اما الان یه ماهه دومیتیدون میخوره
0
1402/08/13
مریم گلی
بنظرم وزنش خوبه
دیگه بچه هایی ک رفلاکس دادن وزن گیریشون کنده
دیگه بچه هایی ک رفلاکس دادن وزن گیریشون کنده
0
1402/08/13
سوال کننده
مشکلم فقط همینه ، خیلی دیر به دیر شیر میخوره ، سمت سینه میبرم جیغ میزنه نمیخوره
0
1402/08/13
مریم گلی
۴ و۵ ماهگی اوج رفلاکس یه ذره وزنگیریشون کمتره
0
1402/08/13
سوال کننده
جدی ، واقعیت منم دیدم هیچکس تو این سن شروع نکرده یکم دو دلم
0
1402/08/13
سوال کننده
بخدا شیرم خوبه ولی نمیخوره🤐🤐دیروز 4 ساعت شیر نخورد . تا از گشنگی هلاک نشه شیر نمیخوره
0
1402/08/13
سوال کننده
تا دوماهگی خوب وزن گرفت ، ولی ماه سه و چهار نه
1
1402/08/13
سوال کننده

اینم نمودار وزنش
1
1402/08/13
fatem F
اون بخاطر رفلاکسشه ، اگه داروی رفلاکسش تاثیر نداشته ببر دکتر داروش رو عوض کنه
0
1402/08/13
❤mahur❤ ❤mahak❤
دارو رفلاکسشو عوض کن
0
1402/08/13
❤mahur❤ ❤mahak❤
بهداشت چ تِزایی میده ها
1
1402/08/13
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1402/08/13
سوال کننده
دومیتیدون میخوره . امپرازول و فاموتیدین نساخت بهش
0
1402/08/13
سوال کننده
ویتو کید
0
1402/08/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خوبه عزیزم نرماله .
ب دکترش بگو داروی رفلاکسش و مجدد عوض کنه. رژیم رفلاکس و رعایت میکنی خودت؟؟؟
ب دکترش بگو داروی رفلاکسش و مجدد عوض کنه. رژیم رفلاکس و رعایت میکنی خودت؟؟؟
0
1402/08/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
میتونی ی دوره آدوزوفر بهش بدی ک زینک داره برای اشتهاش . دکتر ب پسر من داد اونموقع ولی با مشورت پزشک شاید لصلا نیازی ب مکمل جدیدی نباشه هم .
اما غذارو فعلا شروع نکن لطفا تا دکتر متخصص بهت بگه لازمه
اما غذارو فعلا شروع نکن لطفا تا دکتر متخصص بهت بگه لازمه
0
1402/08/13
سوال کننده
ممنون عزیزم . والا دکتر که اصلا چیزی نگفت نخور ،ولی من خودم لبنیات دوست ندارم مصرف نمیکنم ، من چهارتا دکتر عوض کردم ، هر دفعه گیج تر شدم ، دوتاشونم که گفت اصلا دارو نده🤐
0
1402/08/13
❤mahur❤ ❤mahak❤
دومتیدون ک فقط برا استفراغه فک کنم
کنارش حتما باید اس امپرازولی چیزی مصرف شه
کنارش حتما باید اس امپرازولی چیزی مصرف شه
0
1402/08/13
Parisa. h
مهسا جان نمودارش خوبه
حرف بهداشت زیاد جدی نگیر با دکترش مشورت کن
حرف بهداشت زیاد جدی نگیر با دکترش مشورت کن
0
1402/08/13
❤mahur❤ ❤mahak❤
من نکسیوم ندادم ولی خیلیا اینجا تعریف نکسیوم کردن
0
1402/08/13
سوال کننده
اسید فولیک داده ، ولی این مولتی که گفتی خوبه؟اگه تموم شد اینو بگیرم
0
1402/08/13
Parisa. h
مهسا اهلل کجایی
0
1402/08/13
سوال کننده
امپرازول داد ، استفراغش جهشی شد ، دکترشو عوض کردم گفت فوری قطع کن ،منم ندادم
0
1402/08/13
سوال کننده
چشم ممنون
1
1402/08/13
سوال کننده
قزوین
0
1402/08/13
Parisa. h
مهسا دکتر ی دارو میده ممکنه بهش بسازه
ممکنه تا چند بار نسازه و مجبور بشی هرسری ببیری تا داروشو عوض کنه
این شیر نخوردنشم میتونه بخاطر رفلاکسش باشه
ممکنه تا چند بار نسازه و مجبور بشی هرسری ببیری تا داروشو عوض کنه
این شیر نخوردنشم میتونه بخاطر رفلاکسش باشه
1
1402/08/13
سوال کننده
الان یه ماهه دومیتیدون میدم تغییری حس نکردم ، پس ببرم عوض کنه
0
1402/08/13
سوال کننده
بعد من مشکلم اینه که دکتر خوب سراغ ندارم تو قزوین
0
1402/08/13
نازنین بانو
به نظرم ببر پیش دکتر خودش. پوره سیبو دیدم از چهارماهگی بدن،ولی فرنی ندیدم.
1
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
وای چقد رفلاکسی زیاد شده بخدا که یچیز میدن مادرا می خورن اینا اینجور میشن
0
1402/08/13
Parisa. h
مهسا وقتی بهتر نشده یعنی تاثیری نداشته
0
1402/08/13
Parisa. h
مهسا ی تاپیک بزن از قزوینیا کمک بگیر برای دکتر
هرجاهم بردی بگو این داروهارو دادی تاثیری ندیدی
هرجاهم بردی بگو این داروهارو دادی تاثیری ندیدی
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
رفلاکسی معمولا از ۴ماه به بعد کمکی رو شروع می کنه دکتر براش
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
اسید معده زیاده
1
1402/08/13
Parisa. h
آرزو سلطان رفلاکس
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
😂😂😂جررر
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
بخدا پریسا نیکان موقع مک نمیزنه متوجه میشم اسید معدش زیاده خنثی که می کنم دوباره می خوره
0
1402/08/13
Parisa. h
قبولت دارم
0
1402/08/13
سوال کننده
دقیقا ، منم ندیدم
0
1402/08/13
سوال کننده
اسم رفلاکس میاد میخام جیغ بزنم والا ، هر چی میکشم از این رفلاکسه
0
1402/08/13
سوال کننده
دقیقا یه تاپیک هست ، اون دکترایی هم که گفتن رو بردم مثلا
0
1402/08/13
سوال کننده

0
1402/08/13
سوال کننده
اینجور موقع ها چی میدی خانوم دکتر😉😂تجویز چیه
0
1402/08/13
پزشک اوما
سلام عزیز جانم به روی قشنگتون
مامان گل روند وزنگیری دلبندتان بد هم نبوده است نگران نباشید به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید تا هم در صورت نیاز روال درمانی تغییر کند ، هم در مورد تغذیه تکمیلی تصمیم گیری شود فقط متخصص گوارش اطفال میتوانند در مورد شروع تغذیه تکمیلی نظر بدهند ❤️
مامان گل روند وزنگیری دلبندتان بد هم نبوده است نگران نباشید به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید تا هم در صورت نیاز روال درمانی تغییر کند ، هم در مورد تغذیه تکمیلی تصمیم گیری شود فقط متخصص گوارش اطفال میتوانند در مورد شروع تغذیه تکمیلی نظر بدهند ❤️
0
1402/08/14
ارزو مامان اردلان و نیکان
فداات
0
1402/08/14
ارزو مامان اردلان و نیکان
اخ گفتب
0
1402/08/14
ارزو مامان اردلان و نیکان
ی
0
1402/08/14
ارزو مامان اردلان و نیکان
من خودم فاموتدین میدم فاموتدین ۲۰ نصف می کنم میدم چون من همیشه اینو نمیدم معدش عادت نکرده و اینکه می گردم ببینم چیه که تشدیدش کرده اونو قطع می کنم بعد ۲ روز بچه مک میزنه دوباره
0
1402/08/14
ارزو مامان اردلان و نیکان
خیلی مهمه بفهمی چی تشدید کرده و قطعش کنی
0
1402/08/14
ارزو مامان اردلان و نیکان
همینطور که خانوم دکتر گفتن متخصص گوارش حتما باشه متخصص معمولی نبر اونا رفلاکسو طبیعی میدونن
1
1402/08/14
سوال کننده
چشم ممنونم دکتر جان ، و اینکه اگه متخصص هم گفت غذای کمکی رو شروع کنم، از نظر شما ایرادی نداره؟موردی داشتین که سن چهار ماهگی غذای کمکی بدن؟
0
1402/08/14
سوال کننده
مرسی عزیزدلم💞💞ممنون از راهنمایی هات
0
1402/08/14
ارزو مامان اردلان و نیکان
مهسا رفلاکسیا ۴ماهگی شروع می کنن نکران نباش
0
1402/08/14
ارزو مامان اردلان و نیکان
فدات گلم انشاالله هر روز حالش بهترشه
0
1402/08/14
faeze k..
🤔🤔
بهداشت چطور گفته این وزن تو این سن کمه ؟؟!!
دخترم من ۳۱۰۰ دنیا اومد، ۴ ماهگی ۶ کیلو شد، دکتر گفت خوبه، وزن و قدش طبق نموداره محدوده وسط نموداره
تازه ب نظر من دختر شما الآن خیلی عالیه ماشالا 😐
بهداشت چطور گفته این وزن تو این سن کمه ؟؟!!
دخترم من ۳۱۰۰ دنیا اومد، ۴ ماهگی ۶ کیلو شد، دکتر گفت خوبه، وزن و قدش طبق نموداره محدوده وسط نموداره
تازه ب نظر من دختر شما الآن خیلی عالیه ماشالا 😐
0
1402/08/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و چون شرایط بچه های رفلاکسی متفاوت است نگران نباشید موردی نیست، بله در بچه های رفلاکسی مکررا رخ میدهد ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




