و اینکه شربت بعد باز شدن چقدر تاریخ داره
و شربت زینک سولفات بازش کردم یادم رفته بدم
اخرای شهریور باز کردم میتوتم بدم یا نه
عزیزم تا وقتی دکتر نبردیش فقط اسپری بینی مجازی
شربت ها به محض باز شدن تا یک ماه قابل استفاده هست
سلام به روی ماهتون مامان جان
شربت سیتریزین هر 12 ساعت یک و نیم سی سی بدهید و اسپری کلداماریس بزنید اگر بهتر نشد مراجعه کنید. در مورد شربت عکس آن را ارسال کنید تا ببینم ولی معمولا بده یک ماه باید دور بریزید