سلام صبحتون بخیر
من الان خون دماغ شدم
ولی زیاد نبود و کم هم نبود
و این ک ی دماغ بود
قبلا یکم خون تو دماغم بود تو سه ماه اول ولی الان قشنگ خون دماغ شدم
ینی مشکلی برا بچم پیش اومده
دارم دیونه میشم 🥺🥲😭
پرسش (1402/08/13):
تو رو خدا اگ کسی هس جواب بدین کسی بوده تو بارداری خون دماغ بشه
547
62
1402/08/13
سوال کننده
0
1402/08/13
سوال کننده
از خشکی دماغ ممکنه باشه ؟
0
1402/08/13
مامان گلی
سلام آره من دماغم خون میومد از خشکبار بینی بود روغن بنفشه بر پایه کنجد می زدم خوب میشدم
0
1402/08/13
مامان گلی
خشکی
0
1402/08/13
مامان گلی
مشکلی برای بچه ایجاد نمی کنه
0
1402/08/13
🤱maryam flh
خون دماغ نشونه خشکی هوا و بینیته چربش کن اگه خوب نشد و ادامه دار بود برو دکتر چکاپ شو ضرر نداره خیالتم راحت میشه
0
1402/08/13
سوال کننده
تو بارداری ؟
0
1402/08/13
سوال کننده
خداروشکر
0
1402/08/13
سوال کننده
آخه میگن تو بارداری شایع هس
0
1402/08/13
سوال کننده
نه نه فسقلیاتو قربونت 🥺😘🧿🧿
خدا حفظشون کنه برات 🌹
خدا حفظشون کنه برات 🌹
0
1402/08/13
elahe 🤰🤱👩👧👦
مامان من همیشه تو بارداری هاش خون دماغ میشد مشکلی برای بچه ایجاد نمیشه عزیزم.
احتمال اینکه حرارتت بالا رفته باشه هست مثلا گرمی زیاد خورده باشی .اگر از گرمی باشه یه کمی آبغوره بزنید روی بینی و پیشانی سریع بند میاد
احتمال اینکه حرارتت بالا رفته باشه هست مثلا گرمی زیاد خورده باشی .اگر از گرمی باشه یه کمی آبغوره بزنید روی بینی و پیشانی سریع بند میاد
0
1402/08/13
🧒مامان پسرا👶 ❤️
اگه فشار خون بالا نداری بخاطر خشکی هواست عزیزم نگران نباش آسیبی به بچه وارد نمیشه
سعی کن روزی یکی دوبار بینی رو چرب کنی
سعی کن روزی یکی دوبار بینی رو چرب کنی
0
1402/08/13
شهبانو mmm
بخاطر خشکی هواست ویتامین آد چشمی بگیر چرب کن
0
1402/08/13
m 00 0
منم بارداری اولم گاهی میشدم
دومی شدم ولی خیلی کم
مشکلی هم نبود شکر خدا
دومی شدم ولی خیلی کم
مشکلی هم نبود شکر خدا
0
1402/08/13
🥰🥰 😍
بخاطر خشکی هست دکتر یه پماد بهت میده ک با گوش پاککن بزنی
0
1402/08/13
fatigoll ss
من بارداری اولم همش خون دماغ میشدم اتفاقا از دکتر اوما هم سوال کردم
1
1402/08/13
fatigoll ss

0
1402/08/13
fatigoll ss
این سوالو سال ۹۸ پرسیدم😁
0
1402/08/13
مامان ز
من الان سرما خوردم و عفونت زیاد دارم، تخلیه میکنم دماغ سمت راستم خون میاد، رگ های داخلشه. خوب میشه بعدش
0
1402/08/13
نسرین 🌹
من چون بینیم کیپ میشد هی میشستم بینیم خشک میشد هروز خون دماغ میشدم
1
1402/08/13
سوال کننده
مرسی عزیزان
0
1402/08/13
سوال کننده
❤🌹😘
0
1402/08/13
سوال کننده
نمیدونم چرا با کوچک ترین اتفاق استرس میگیرم 🤦♀️🥴
0
1402/08/13
❤azita❤ rb
عزیزم من ۴بار تو بارداری خیلی بدجور خون دماغ شدم
0
1402/08/13
سوال کننده
مشکل خاصی نبوده ؟
0
1402/08/13
سوال کننده
چقدر بد میرم بهداشت فشارمو بگیرم
0
1402/08/13
سوال کننده
مرسی از همگی واقعن حالم خوب شد 😘❤
0
1402/08/13
❤azita❤ rb
ن دکترم گفت بخاطر خشک بودن بینی اگ خیلی اذیت میشی برو گوش حلق بینی ک من نرفتم چون آسپرین هم میخوردم گفت از اونم میشه
0
1402/08/13
سوال کننده
اها
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
من میشدم جفت بارداریام
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
دقیقا یدونه از دماغام😂
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
برا من لخته خون بود میومد
0
1402/08/13
سوال کننده
🥴🥺🥲
0
1402/08/13
فهیمه مامانِ هانا ❤️
عزیز تو بارداری خون واژن ترس داره نه خون دماغ 😁 مگه بچه توی سرته؟
البته من خودمم بودم میترسیدم، حالا که زایمان کردم فهمیدم کلی از ترسام الکی بودن ❤️
البته من خودمم بودم میترسیدم، حالا که زایمان کردم فهمیدم کلی از ترسام الکی بودن ❤️
0
1402/08/13
سوال کننده
😂😂کلا استرسی هستم عزیزم
دیگه هر چی میشه فکر های منفی میزنه ب سرم
🥲😅
دیگه هر چی میشه فکر های منفی میزنه ب سرم
🥲😅
0
1402/08/13
فهیمه مامانِ هانا ❤️
البته خدایی نکرده فشارت هم نباید بالا باشه. اگه نیست که اوکیه
0
1402/08/13
فهیمه مامانِ هانا ❤️
انشالا که به سلامتی و راحتی و شادی ۹ ماه تموم میشه و بچه تو بغل میگیری ❤️❤️
0
1402/08/13
سوال کننده
همیشه فشارم ۱۱ روی ۷ بود
کلا قبل بارداری و الان فرقی نکرده
فقط دوروز ۹ بود 😳
کلا قبل بارداری و الان فرقی نکرده
فقط دوروز ۹ بود 😳
1
1402/08/13
سوال کننده
مرسی از دعای قشنگت 😘🌹🥺
0
1402/08/13
فهیمه مامانِ هانا ❤️
من اکثرا توی بارداریم فشارم ۹ بود
به دکترم میگفتم لعنتیییی این کم نیست؟ میگفت نه برا ماهای بالاتر جا داره بره بالا. هرچی پایین تر بهتر 😁
به دکترم میگفتم لعنتیییی این کم نیست؟ میگفت نه برا ماهای بالاتر جا داره بره بالا. هرچی پایین تر بهتر 😁
0
1402/08/13
فهیمه مامانِ هانا ❤️
البته من قبل بارداری هم همیشه رنج فشارم ۸ تا ۱۰ بود
1
1402/08/13
سوال کننده
من نمیدونم چرا دوروز ۹ بود
ولی الان باز همون ۱۱ هس
ولی الان باز همون ۱۱ هس
1
1402/08/13
سوال کننده
ن من همون ۱۱ بود آخه
مامانم میگه من هم همیشه ۱۱ بوده فشارم
مامانم میگه من هم همیشه ۱۱ بوده فشارم
0
1402/08/13
فاطمه ..... ......
سلام عزیزم
منم ۳ مرتبه شدم
در حدی ک بیدار شدم تا رو لپمم خون بود
منم ۳ مرتبه شدم
در حدی ک بیدار شدم تا رو لپمم خون بود
0
1402/08/13
سوال کننده
🥲🥲🥺
0
1402/08/13
سوال کننده
هیچ اتفاقی تو خواب نیافتاد برات 😫😔
0
1402/08/13
فاطمه ..... ......
بخاطر گردش خون بالاست
نه عزیزم چیزی نیست نگران مباش
نه عزیزم چیزی نیست نگران مباش
0
1402/08/13
سوال کننده
😘🌹مرسی ازت
0
1402/08/13
فاطمه ..... ......
وقتی فشارتم بالا نیست
پس نترس
پس نترس
0
1402/08/13
فاطمه ..... ......
قربونت❤️
0
1402/08/13
سوال کننده
🌹😘
0
1402/08/13
فرزانه مامان شازده والا
بله من تقریبا روزی یکبار خون دماغ میشدم
هم از خشکی بینی میتونه باشه که من با وازلین چربش میکردم
هم جریان خونرسانی به بدن بیشتر از سایر مواقع هست
هم اینکه من آ اس آ مصرف میکردم و دکتر قطعش کرد ،بهتر شدم
هم از خشکی بینی میتونه باشه که من با وازلین چربش میکردم
هم جریان خونرسانی به بدن بیشتر از سایر مواقع هست
هم اینکه من آ اس آ مصرف میکردم و دکتر قطعش کرد ،بهتر شدم
0
1402/08/13
سوال کننده
مرسی عزیزم
ک وقت گذاشتی و جواب دادی 😘
ک وقت گذاشتی و جواب دادی 😘
0
1402/08/13
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
من اسپرین میخوردم توی بارداری خیلی خون دماغ میشدم
0
1402/08/13
سوال کننده
اها مرسی
0
1402/08/13
masome ❤️
من یکبار خون دماغ شدم
چیزی هم استفاده نکردم
همون یکبار بود
چیزی هم استفاده نکردم
همون یکبار بود
0
1402/08/14
سوال کننده
مرسی گل
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




