سلام دکتر عزیز و خانما
من هفته ۲۱سرکلاژ شدم خیلی درد لگن داشتم از موقعی ک سرکلاژ شدم دردم کلا رفته بود و البته منم استراحت مطلق بودم بعد یه انارایی مامانم برا رب خرید منم نشستم یکم کمکش کردم برا دون کردن
الان ۳_۴روز شده باز لگنم درد گرفته امکان داره عملم باز شده باشه اخه اصلاااا درد نداشتم الان درد گرفته باز
ممکنه بچه بزرگ شده باشه یا اومده باشه پایین چون مرتب هم تکرر ادرار دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



602
1402/08/13







