سلام خانم دکتر عزیز من پسرم به خاطر ویروس دوروز بستری بود وبعد از دروز که مرخص شد مشکلی نداشت تااینکه دروز بعدش برای معاینه بردمش پیش دکترش و چکش کردو گفت مشکلی نداره ولی از زمانی که اومدیم خونه خوابید بلند شد تب میکنه وهم سرما خورده الان به نظرتون تبش از چی میتونه باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



225
1402/08/12



