سلام. دخترم چند روزه خیلی بی اشتها شده . حتی شیرش رو کامل نمیخوره . دوشنبه دو بار استفراغ کرد. سه شنبه یک بار مدفوع آبکی داشت دوباره امروز یک بار استفراغ کرد شب که داشت شیر میخورد میخوابید قبلش هم تخم مرغ آبپز خورده بود همه رو بالا آورد . عصر هم یک بار مدفوع رنگ روشن داشت یکبار آبکی . ده روزه به خاطر سرماخوردگی آنتی بیوتیک میخوره . تو این مدت با اینکه انتظار داریم به خاطر آنتی بیوتیک اسهال بشه ولی خیلی دفعش کم بوده. دلیلش چیه ؟ باید چه کار کنم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



286
1402/08/12


