سلام نازنینم با کمک قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید ، بخور سرد بگذارید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید
0
1402/08/13
سوال کننده
ممنون عزیزان 🤩
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.