سلام دکتر اونای نازنین. سرماخوردگی و بیماری سه بار در طول پنجاه روز تقریبا که دوبارش همراه با تب یک تا دو روزه بوده نشانگر بیماری خاصیه و جای نگرانی داره؟نیاز هست آزمایش خاصی گرفته بشه؟بار اول که فقط تب و اسهال بود... دارو و آنتی بیوتیک به تجویز پزشک مصرف شد و دو روزه خوب شده. دک هفته بعد ققط استفراغ بود که با سرم کنترل شد. از دو روز پیش هم مجدد تب ابریزش،بینی و به گفته دکترش عفونت گلو و گوش که داره آنتی بیوتیک میخوره و تبش یک روزه کنترل شده. بار آخر دکترش گفت اگر تبش بیشتر از یک روز طول کشید آزمایش مینویسم انجام بدید. شکر خدا تبش بک روز بیشتر طول نکشید اما الان دو دل و نگرانم که آیا آزمايش و انجام بدم یا نه. پیشاپیش ممنونم از توجهتون.
0
1402/08/11
مینا فرهادنیا
این ویروس جدید اینجوریه
0
1402/08/11
مینا فرهادنیا
دستگاه بخورتو روشن کن
0
1402/08/11
مینا فرهادنیا
عناب دود کن
0
1402/08/11
مینا فرهادنیا
دوره انتی بیوتیکشو کامل بده
1
1402/08/11
مینا فرهادنیا
و چیزای مقوی بده
0
1402/08/11
سوال کننده
ممنونم عزیزم.... هلاک شد بچه م بخدا 😔
0
1402/08/11
عارفه ع.
دستگاه بخور گرم یا سرد؟
1
1402/08/11
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چکاپ یک سالگی انجام شده ؟
چکاپ یک سالگی انجام شده ؟
0
1402/08/11
سوال کننده
سلام دکتر جان نازنین بله و شکر خدا خوب بوده همه چیز.
0
1402/08/11
سوال کننده

0
1402/08/11
سوال کننده

0
1402/08/11
سوال کننده
اینا برای شونزده ماهگیه.
0
1402/08/12
سوال کننده
اینم بگم هر سه بارشم متاسفانه از اطرافیان بی فکر گرفته.
1
1402/08/12
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل ❤️متاسفانه الان در اوج بیماری های ویروسی هستیم و بچه ها هم بدلیل ضعیف بودن بدن بیشتر درگیر میشوند مدتی رفت و آمد کنترل شده تر باشد، مکمل مولتی ویتامینی این نوبت بعد بهبودی دلبندتان از انواع دارای زینک انتخاب گردد و در مورد آزمایش چون تب طول نکشیده اگر دلبندتان خوب شده نیازی نیست
0
1402/08/12
سوال کننده
حتما بیشتر مراعات خواهد شد. از لطفتون خیلی ممنونم دکتر جان و خدا قوت.🌹🙏
0
1402/08/12
سوال کننده
و اینکه من الان چند دوره هست که پشت سر هم مولتی زینک دار بهش دادم. این دوره میخواستم قطع کنم ایرادی نداره ادامه بدم؟شما چه مولتی یا مکمل زینک توصیه میکنید؟
1
1402/08/12
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم و آفرین که مادری دقیق هستید ❤️😘
چند دوره هست میدهید؟
چند دوره هست میدهید؟
0
1402/08/12
سوال کننده
چهار دوره به تجویز پزشک. سانستول پلاس زینک و ایمونیس .
1
1402/08/13
پزشک اوما
میتوانید یک دوره دیگر هم بدهید ولی بعد مولتی ویتامین ساده بدهید
1
1402/08/13
سوال کننده
خیلی ممنون از پاسخگوییتون. شبتون بخیر دکتر جان.❤
0
1402/08/13
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، شبتون بخیر و در پناه امن خدا باشین 😘❤️😘❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ویروس انفولانزا 😭کسی واکسنشا زده
- سلام دوستان اومایی یه خبر میخواستم بدم بهتون 📣📣📣📣🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
- سلام بچها اینکه میگن یه ویروس جدید تو چین امده راسته
- چگونگی تست ویروس کرونا
- علائم کرونا چه علائمی هستن؟
- به نظرتون علائم کروناست ؟؟؟
- گرفتن کرونا و ادامه دار شدن عوارض 😭😭
- جواب تست کرونا pcr
- ترخدا خواهشا نرید بیرون
- بچعاکسی ویروس cmvیا سیتومگالوویروس داشته؟



295

