سلام خانم دکتر خواهش میکنم پاسخ سوال منو بدید. ی بار دیگه مطرح کردم هنوز به جوابم نرسیدم.
این سونوگرافی منه که در ۲۵ هفته انجام دادم
باز بودن سیگمان تحتانی یعنی چی ؟ نگران کننده س؟
سابقه سزارین هم ندارم
پرسش (1402/08/11):
باز بودن سگمان تحتانی
1212
38
1402/08/11
سوال کننده
0
1402/08/11
سوال کننده

0
1402/08/11
. .
سلام عزیزم
0
1402/08/11
. .
دکتر خودت نیستن بری مطب؟
0
1402/08/11
. .
اینطوری هر سوالی داری می پرسی بهت جواب میدن همون موقع از نگرانی درمیای
0
1402/08/11
سوال کننده
سلام عزیزم .شنبه میاد
0
1402/08/11
. .
فعلا استراحت کن امیدوارم چیز خاصی نباشه
1
1402/08/11
سوال کننده
حداقل به ی جوابی برسم تا اون وقتا که میرم مطب
0
1402/08/11
پ
چقدر منم فکرت بودم هی میرفتم تاپیکت تا ببینم دکتر چی گفته.ان شالا که مشکل خاصی نیست استراحت کن استرس نداشته باش.
0
1402/08/11
. .
اگه اینجا جواب ندادن از یه پزشک آنلاین بپرس
0
1402/08/11
فریده موسوی
عزیزم فک کنم مشکل جدی ای هست حتما حتما خیلی استراحت کن سعی کن یبوست نگیری از توالت فرنگی هم استفاده کن
0
1402/08/11
mami karen
آب کیسه هم زیاده باید حتما بری دکتر
0
1402/08/11
سوال کننده
اب کیسه فعلا خوبه. ولی این سیگمان خیلی نگرانم کرده 😔😔😔
0
1402/08/11
سوال کننده
چه طوری میتونم سوال اضطراری بپرسم که دکتر زودتر جواب بده؟
0
1402/08/11
پ
عکس بگیر از تاپیکت
0
1402/08/11
سوال کننده
الان با دکتر خودم تماس گرفتم گفت اصلا همچنین چیزی من تو سونوگرافی ندیدم تا حالا... هیچ معنی نداره !!!!!!
0
1402/08/11
سوال کننده
بعد چیکار کنم؟
0
1402/08/11
mami karen
زایمان اولته؟
0
1402/08/11
Deniz Alizade
از تایپیکت عکس بگیر ،بعد برو تو پرسش های فعال ،اولین تایپیک برای پشتیبانه،بفرست اونجا
دکتر میاد جوابتو میده
دکتر میاد جوابتو میده
0
1402/08/11
سوال کننده
نه دوم . طبیعی بوده زایمان اولم البته زایمان زودرس بود سقط شد
1
1402/08/11
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1402/08/11
mami karen
چون تو گوگل زدم چیزی ک برداشت کردم این بود برای کسایی ک زایمان سزارین داشتن و میخان بعدی رو طبیعی بیارن بااین معیار میسنجن ک ببینن امکان پذیره یا ن
0
1402/08/11
سوال کننده
اصلا این چیزی که اینجا نوشته خیلی عجیب غریبه ... تمام گوگل رو زیر روکردم به هیچ نتیجه ای نرسیدم . حتی به تلفن شخصی دکترمم زنگ زدم ایشونم گفت که منم همچنین چیزی اصلا نشنیدم بی معنیه
0
1402/08/11
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
این سیگمان هرچی هست ب زایمان زودرس ات ربط داره و شاید مثل اثرزخم هست من موقع بارداری ام رفته بودم سونوگرافی گفت زایمان زودرس داشتی گفتم اره سقط هفته بالاداشتم انگارتورحم یک چیزی مثل جای زخم میمونه واسه بارداری ها و سقط ها هفته بالا
0
1402/08/11
mansoure gol

0
1402/08/11
mansoure gol

0
1402/08/11
زهرا خ
عزیزم سگمان تحتانی یعنی قسمت یا بخش زیری
برداشت من اینه که دهانه رحم ممکنه باز شده باشه قسمت خروجیش نه داخلی
برداشت من اینه که دهانه رحم ممکنه باز شده باشه قسمت خروجیش نه داخلی
0
1402/08/11
سوال کننده
اخه بعد از زایمان زود رسم سونو دادم ... قبل از بارداری جدیدم سونو شدم ... توهمین باردار ۴ ۵ بار دیگه سونو شدم همچین چیزی اصلا نبوده !!!!!
0
1402/08/11
سوال کننده
نه دهانه رحم ک بسته س .سرکلاژم هستم
0
1402/08/11
پزشک اوما
سلام جان دلم
پاسخ سوالتان را در همان تاپیک دادم
پاسخ سوالتان را در همان تاپیک دادم
0
1402/08/11
سوال کننده
سلام خانم دکتر جان . نوشتید رسیدگی میشود منظورتون همونه یا پاسخ دادید من پیدا نمیکنم؟
0
1402/08/11
پزشک اوما
خیر جانم در سوال اولتان پاسخ دادم
0
1402/08/11
سوال کننده
اگه منظورتون سوال دو روز پیشمه اونو من حذف کردم خانم دکتر😔😔
میشه مجدد پاسختون رو بزارید؟
میشه مجدد پاسختون رو بزارید؟
0
1402/08/11
پزشک اوما
عزیزم خب بعد چرا در پشتیبانی میگویید من پاسخ ندادم! لطفا چنین کارهایی نکنید من هم در حال زمان گذاشتن هستم
0
1402/08/11
پزشک اوما
نکته اول اینکه میزان مصرف مایعات را به 6 تا نهایتا 8 لیوان کم کنید ، چون دریافتی بالا و حجم مایع آمنیوتیک زیاد است، قندیجات را هم محدود کنید. باز شدن سگمان تحتانی سرویکس خطر زایمان زودرس را مطرح میکند ولی چون سرکلاژ هستید این خطر خیلی هم جدی نیست، همین شنبه به پریناتولوژیست مراجعه کنید سونوگرافی تکرار گردد
استراحت مطلق داشته باشید ، دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود ،تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید.
شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی هر 12 ساعت یکی استفاده کنید ❤️❤️
استراحت مطلق داشته باشید ، دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود ،تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید.
شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی هر 12 ساعت یکی استفاده کنید ❤️❤️
0
1402/08/12
سوال کننده
حق با شماست خانم دکتر جان.اما منظور من قسمت دوم سوالم بود راجب باز شدن سگمان تحتانی. منم چون استرس داشتم مجدد مطرح کردم .
سپاسگزارم
ممنونماز پاسخگویی مجددتان 🙏🙏🌹🌹
سپاسگزارم
ممنونماز پاسخگویی مجددتان 🙏🙏🌹🌹
0
1402/08/12
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من هم بخش اول هم بخش دوم را جواب دادم جانم، اگر سوال را میدیدید هر دو پاسخ آنجا هم هست برایتان اینجا هم فرستادم همیشه سوالات را نگه دارید، تا به موقع جواب بگیرید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




