قندم با رژیم غذایی و بدون دارو از ۱۰۳ به ۹۰ رسید. الان نرمال شده یا بازم باید مراعات کنم
و اینکه ذخیره آهنم چرا انقد پایینه
بعد اینکه من در طول روز خیلی بی حال میشم و مدام سرگیجه دارم و چشام سیاهی میبینه انگار بدنم هیچ جونی نداره
چون کمخونی هم دارم نمیدونم این دلیلشه یا افت فشار
فشارم اکثرا رو ۱۰ هست یکی دوتا خرما میخورم فشارم همونه حالم هیچ تغییری نمیکنه
وقتی حالم اینجور میشه چیکار کنم بهتر شم؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



295
1402/08/11



