عزیزم این فکر کنم حساسیته باید ببری دکتر
روستام الان... دیروز بردم پزشک عمومی پماد زینک داد
شاید کفشش نامناسب نیس ساجده؟
یا اینکه کفشو بدون جوراب پاش کرده باشی
کفش پاش نمیکنه زیاد درش میاره
بعضی وقتا چاردست پا میره بعضی وقتا تاتی تاتی.... میگم چون حیاطمون سیمانه و بیشتر وقتا با بچه ها تو حیاط بازی میکنن شاید علتش همین باشه..... ولی پاهای ماهان اینجوری نیست باهم میرن تو حیاط برا بازی...
دختر برادر همسرم اینجورشده بود پماد اوسرین اوره دکتر بهش داده بود .نمیدونم واسه سن بچه شماخوبه یانه .فقط اینو زد خوب شد .جورابم مرتب میپوشید
سلام نازنینم به روی ماهتون
بدون دمپایی روی کف حیاط سیمانی بازی میکند؟
خب همونه
پوست با پوست فرق داره پوست دخترت حساستره
خیلی شیطونه کفش و دمپایی پاش کنم درشون میاره
عزیزم احتمالا به همین دلیل دچار آسیب شده است مکررا کفش پای دلبندتان کنید خارج کرد مجددا پا کنید آنقدر تکرار کنید که عادت کند
چشم هاتون بی بلا مامان گل ❤️❤️❤️