سلام پزشک محترم و دوستان اومایی
اولش عذرخواهی میکنم بابت عکس ،خیلی ذهنم درگیره که چرا ترشحاتم رنگ داره
خارش و سوزش ندارم
تو ازمایش ادرارمم عفونتی نبود
ولی ۲ هفته است ترشحاتم رنگی شده طبیعیه یا پیگیری کنم ؟
پرسش (1402/08/11):
ترشحات در بارداری (عکس )
632
37
1402/08/11
سوال کننده
0
1402/08/11
سوال کننده

3
1402/08/11
مامان دوقلو ها الهام
عزیز سلام حتما به دکتر مراجعه کن فک نکنم طبیعی باشه
1
1402/08/11
fateme m
منم همینجوری بودم رفتم دکترشیاف داد با استراحت مطلق خوب شدم
3
1402/08/11
khadijeh ...
گلم فکر کنم لکه بینی هست، حتما برو دکتر احتمالا شیاف بهت بدن
0
1402/08/11
سوال کننده
منم ۱ ماهه شیاف استفاده میکنم
هر ۲۴ ساعت یه ۴۰۰ پروژسترون
استراحت نسبی هم دارم
هر ۲۴ ساعت یه ۴۰۰ پروژسترون
استراحت نسبی هم دارم
0
1402/08/11
سوال کننده

این سونو رو حدودا ۱۰ روز پیش انجام دادم
0
1402/08/11
sara *
سلام بخاطر هماتوم ک داری باید استراحت کنی و سونوتو ببر پیش دکترت تا بهت شیاف و... بده
0
1402/08/11
سوال کننده
هماتومم بزرگتر شده ؟شیاف استفاده میکنم
0
1402/08/11
sara *
باید استراحت مطلق داشته باشی نزدیکی و دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف کنی و از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کنی و دوش آب گرم طولانی مدت نگیری...
اگ استراحت کنی هماتومت از بین میره عزیزم نگران نباش این برای ده روز پیش شاید دفع داری میکنی
اگ استراحت کنی هماتومت از بین میره عزیزم نگران نباش این برای ده روز پیش شاید دفع داری میکنی
0
1402/08/11
سوال کننده
ممنون
همه اینارو از اول که فهمیدم بارداریم رعایت کردم
هماتومم کوچیکه فکر میکردم جذب شده باشه
همه اینارو از اول که فهمیدم بارداریم رعایت کردم
هماتومم کوچیکه فکر میکردم جذب شده باشه
0
1402/08/11
fateme m
چرا هر۲۴ساعت شیافو باید ۱۲ساعتی مصرف کنی اگه لکه بینی بیشترشد ۸ساعتی خود دکتراوما گفت
0
1402/08/11
fateme m
حتما برو دکتر دوباره چون من بهم ۱۲ساعتی داد گفت مصرف کن روزی دوتامیشه
1
1402/08/11
mahtab .a
منم ترشحاتم همین رنگی گاهی اوقات پررنگ به رنگ خون میشه به خاطر هماتوم
0
1402/08/11
mahtab .a
من دو تا شیاف هر دوازده ساعت میزارم
0
1402/08/11
سوال کننده
وسطا هر ۱۲ ساعت کردم ولی گفت ۲۴ ساعت کن
راستش فکر نمیکردم ترشحات این جوری جز لک بینی حساب شه
همش فکر میکردم یا طبیعیه یا عفونت کردم
اینجوری باشه شیافو زیادش میکنم
راستش فکر نمیکردم ترشحات این جوری جز لک بینی حساب شه
همش فکر میکردم یا طبیعیه یا عفونت کردم
اینجوری باشه شیافو زیادش میکنم
0
1402/08/11
سوال کننده
این ترشحات خیلی ابکی و قهوه ای کمرنگ بود گول خوردم فکر نکردم لک بینی باشه
0
1402/08/11
mahtab .a
نترس از این لکه بینی
خیلی از بارداری ها تو سه ماه اول لکه بینی داره فقط شیاف و استراحت راه حلشه
خیلی از بارداری ها تو سه ماه اول لکه بینی داره فقط شیاف و استراحت راه حلشه
2
1402/08/11
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
لکه بینی دارید جانم ، استراحت را افزایش دهید شیاف را هم هر 12 ساعت یکی استفاده کنید
لکه بینی دارید جانم ، استراحت را افزایش دهید شیاف را هم هر 12 ساعت یکی استفاده کنید
0
1402/08/12
سوال کننده
ممنون از لطفتان
به روی چشم
این مدتی که متوجه نبودم و شیافت ۲۴ ساعت استفاده شده خدای نکرده مشکلی ایجاد نمیکنه ؟
به روی چشم
این مدتی که متوجه نبودم و شیافت ۲۴ ساعت استفاده شده خدای نکرده مشکلی ایجاد نمیکنه ؟
0
1402/08/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، نگران نباشید فقط در سونوگرافی هفته 12 طول سرویکس چک گردد
1
1402/08/12
سوال کننده
ممنون از پاسخگویی و همراهیتون ❤
1
1402/08/13
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 😘❤️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




