فشارتو بگیر شاید از فشار پایینه
آب بخور سرتم ببند ...متاسفاته همینه ... منم اینجوری سردردو گذروندم ...همین الان بعد سه روز سر دردم خوب شد
حتمااا فشارتو بگیر اگه خدای نکرده بالا بود، آزمایش دفع پروتئین بده
منم چند روزه سردردم خوبم نمیشه اعصابم بهم ریخته مسکنم اثر نداره
وای منم خیلی سر درد بودم
خیلی بده ادم از کار و زندگی میفته همش کلافس
کم
من وقتی میرفتم بیرون یا تو جمع بودم کلا خوب میشدم
انگار سرگرم ک بودم خوب بودم
ولی وقتایی ک خونه تنها بودم خیلییییی اذیت میشدم
من چون میگرن دارم اینجوریم، چون قرصامو قطع کردم
دیشب دیگه از درد زیاد استامینوفن ساده خوردم
سلام نازنینم
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم ، البته اگر میگرن دارید مستقیم یه متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید تا با در نظر گرفتن بارداری داروهای مجاز آغاز گردد