سلام خاتم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من آخرین پریودم ۲۴ شهریور هست،دوباره بتا دادم و رشدش خوب بود،امروز برای اولین بار رفتم دکتر خودش سونو کرد گفت ساک هست فقط دوهفته دیگه بیا؟طبیعیه من خیلی نگرانم استرس دارم میترسم تشکیل نشه قلبش نزنه، کیسه زرده کی تشکیل میشه؟.؟
من بارداری قبلیم سقط داشتم قلبش تشکیل نشد بارداری پوچ بود،
آلات استرس دارم ناراحتم
پرسش (1402/08/09):
آخرین تاریخ پریود۲۴شهریور
293
14
1402/08/09
سوال کننده
0
1402/08/09
سوال کننده

0
1402/08/09
سوال کننده
اولین ازمایش ۲۵ مهر بود ۶۳۶.۵ و دومی هم ۳۰ مهر ۲۹۳۱.۵
0
1402/08/09
سوال کننده
دکتر بمن شیاف پروژسترون هم داده نمیدونم مصرف کنم چیکار آر کنم
0
1402/08/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
وقتتون بخیر ❤️
عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/08/10
سوال کننده
سونو رو تو مطب خانم دکتر خودش انجام داد،ی لحظه گذاشتن رو شکمم سریع برداشتن
0
1402/08/10
پزشک اوما
سونوگرافی را دفعه بعدی در مرکز تصویربرداری معتبر تکرار کنید عزیزم معمولا سونوگرافی مطب خیلی دقیق نیست
0
1402/08/11
سوال کننده
چند هفته بعد بدم؟
0
1402/08/11
سوال کننده
من شیاف رو بزارم؟
0
1402/08/12
پزشک اوما
چون نتیجه سونوگرافی را ندیده ام نمیدانم هماتوم دارید یا نه بهتر است شیاف را استفاده کنید ، سونوگرافی ده روز بعد تکرار گردد
1
1402/08/13
سوال کننده
مرسی خیلی ممنون
0
1402/08/13
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




