سلام وقت بخیر
خانم دکتر من ان تی طول سرویکسم ۳۹ بود الان انومالی شده۳۶
مشکلی نیس ؟ دردهای زیادی هم موقع حرکت تو استخوان واژنم حس میکنم
واقعا گاهی غیر قابل تحمل میشه.
ب نظرتون نیاز ب سرکلاژ نیست ؟
پرسش (1402/08/09):
کم شدن طول سرویکس
591
63
1402/08/09
سوال کننده
0
1402/08/09
سوال کننده

1
1402/08/09
mahsa 👧💜
نه بابا ۳۶ ک خوبه
1
1402/08/09
mahsa 👧💜
زیر ۳۰ سرکلاژ میخواد
1
1402/08/09
🌺میترا 🍃
۳۶خوبه عزیزم ولی خودتم تاآخررعایت کن ، دخول و ارگاسم زیاد و پیاده روی زیاد و کارسنگین ممنوعه، ایشالا تاهفته ۲۶_۲۷همین بمونه دیگه تاآخریارداریت کمتر نمیشه
0
1402/08/09
سوال کننده
ممنون ازتون
0
1402/08/09
سوال کننده
ولی نمیدونم دلیل دردام چیه واقعا کلافم و دردم زیاده از هفته ۱۴ درد رو دارم اما الان خیلی زیاد شده
2
1402/08/09
پ
عزیزم ۳۶خوبه .اما زمانی خوبه که ثابت باشه.شما روند رو به پایین داره.امکانش هست پایین ترم بیاد.چون ۳۹بود بعد شده۳۶
0
1402/08/09
سوال کننده
نمیدونم خودمم همین نگرانم کرده
0
1402/08/09
پ
نمیخوام نگرانت کنم من آن تی ۴۰بود انومالی ۳۶.میگفتنخوبه.درد داشتم هفته بیست و شش رفتم سونو چون درد داشتم شده بود بیست و پنج .دکترواسم پساری گزاشت واز بیست و شش هفته تا آخر استراحت کامل بودم
0
1402/08/09
سوال کننده
منم دوتا سقط داشتم در کل باید استراحت باشم ولی بچه دارم نمیشه
2
1402/08/09
پ
ان شالاکه واسه تو همون ۳۶میمونه .استراحت کن ولی دو هفته بعد دوباره چککن سرویکست رو
0
1402/08/09
پ
بزار دکتر اومابیاد نظر ایشون مهمه
0
1402/08/09
سوال کننده
انشالله
3
1402/08/09
صبا بانو
عزیزم نمیخام بترسونمت ولی برای اطمینان با سونو واژینال چک کن من با سونو۳۴ بودم با واژینال ۲۴ و خیلی درد داشتم موقع راه رفتن
1
1402/08/09
صبا بانو
و سرکلاژ شدم و استراحت
0
1402/08/09
سوال کننده
عه ببینم دکترم چی میگه امید ب خدا
1
1402/08/09
Hanie ...
منم گاهی وقتا واژنم خیلی درد میکنه
طول سرویکس ۳۰ بود ولی واژینال انجام ندادم تاحالا
طول سرویکس ۳۰ بود ولی واژینال انجام ندادم تاحالا
0
1402/08/09
سوال کننده
من خیلی زیاد دردش انگار شکسته
0
1402/08/09
فاطمه سادات عقیل زاده
من هیچ دردی چیزی نداشتم ۲۰ بود شنبه سرکلاژ کردم تو همون بیمارستان سونو کردن شد ۴۰
0
1402/08/09
سوال کننده
تا چند هفته میشه سر کلاژ کرد ؟
0
1402/08/09
سنجد و کنجد 😍
نیاز ب سرکلاژ که ربطی ب درد نداره
و تشخیص سرکلاژ هم ب نظر دکتر بستگی داره
ولی معمولا زیر سی سانت سرکلاژ میکنن
و تشخیص سرکلاژ هم ب نظر دکتر بستگی داره
ولی معمولا زیر سی سانت سرکلاژ میکنن
0
1402/08/09
فاطمه سادات عقیل زاده
میگن زیر ۲۰ هفته بهتره
1
1402/08/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
عزیزدلم چون درد دارید بهتر است سونوگرافی واژینال انجام دهید تا طول سرویکس به دقت کنترل گردد بعد تصمیم گیری کرد
وقتتون بخیر ❤️
عزیزدلم چون درد دارید بهتر است سونوگرافی واژینال انجام دهید تا طول سرویکس به دقت کنترل گردد بعد تصمیم گیری کرد
0
1402/08/10
سوال کننده
ممنون
0
1402/08/10
سوال کننده
سلام مجدد خانم دکتر امروز رفتم پیش دکترم گف ۱۰ عدد شیاف ایندومتاسین هر ۸ ساعت استفاده کن ااگر دردات خوب شدن ک هیچی اگر ن سونو واژینال چک کن .
حالا سوال من اینه این شیاف زدن عوارض زیاد داره
چیکار کنم ؟
حالا سوال من اینه این شیاف زدن عوارض زیاد داره
چیکار کنم ؟
0
1402/08/10
سوال کننده
اگر ضرر داده و کمکی نمیکنه استفاده نکنم و همینجور دو سخ روز دیگه واژینال طول سرویکس رو چک کنم
0
1402/08/10
فریده موسوی
عزیزم منم ان تی ۳۹بود انومالی ۳۵شد بعد درد لگنم مث شما خیییلی زیاد بود اگرم نزدیکی میکردم فلجم میکرد یعنی موقع بلند شدن و پهلو ب پهلو گریه میکردم رفتم خودم ب درخواست خودم سونو واژینال دادم گفت ۲۵ هس منم اورژانسی سرکلاژ شدم و از هفته بیست و یک استراحت مطلقم
شما چون سقط داشتی بنظرم سریع سونو واژینال بده ک خیالت راحت بشه شیاف پروژسترون هم ۱۲ ساعت یکی بزنی خوبه امپولم بهت میدن هفته ای یکی بزنی
شما چون سقط داشتی بنظرم سریع سونو واژینال بده ک خیالت راحت بشه شیاف پروژسترون هم ۱۲ ساعت یکی بزنی خوبه امپولم بهت میدن هفته ای یکی بزنی
0
1402/08/10
سوال کننده
دو سه روز دیگه میرم سونو اخه دکتر من گفت تو ک درد داری اصلا کیس مناسبی برا سرکلاژ نیستی
0
1402/08/10
سوال کننده
بعد خانم دکتر من اسپرین هم مصرف میکنم ولی تو بروشور نوشته ک تداخل داره با این دارو
ممنون میشم راهنمایی کنید چون تا شنبه ب دکترم دسترسی ندارم
ممنون میشم راهنمایی کنید چون تا شنبه ب دکترم دسترسی ندارم
0
1402/08/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، دارو را که حتما استفاده کنید برای کنترل دردها لازم است نگران نباشید اما من توصیه میکنم فارغ از دارو طول سرویکس را حتما چک کنید. در مورد تداخل معمولا با حفظ فاصله زمانی حداقل 6 ساعته مشکلی رخ نمیدهد اما فردا به یک پریناتولوژیست مراجعه کنید اگر با ایزوکسوپرین یا پروژسترون جایگزین گردد منطقی تر است
0
1402/08/11
سوال کننده
پروژسترون رو دارم روزی دوتا میزارم
ب نظرتون بهتر نیس نهایتا پروژسترونم رو روزی سه تا کنم ؟
چون من مشکل شقاق و بواسیرم دارم و این شیاف علائمم رو بدتر میکنه تو بروشورش زده بود من عوارض رو نمیدونستم وگرنه ب دکترم میگفتم
ب نظرتون بهتر نیس نهایتا پروژسترونم رو روزی سه تا کنم ؟
چون من مشکل شقاق و بواسیرم دارم و این شیاف علائمم رو بدتر میکنه تو بروشورش زده بود من عوارض رو نمیدونستم وگرنه ب دکترم میگفتم
0
1402/08/11
سوال کننده
طول سرویکس رو شنبه حتما چک میکنم
0
1402/08/11
سوال کننده
اگ برای درده فقط و کمکی ب طول سرویکس نمیکنه درد رو تحمل میکنم
0
1402/08/11
سوال کننده
چون من مشگل شقاق و بواسیر رو دارم رک جلد نوشته بود کسانی ک سابقه خونریزی مقعدی دارن استفاده نکنند .
واقعا موندم چیکا کنم
واقعا موندم چیکا کنم
0
1402/08/12
پزشک اوما
عزیزم دردها بیانگر انقباض بوده و باعث افزایش خطر زایمان زودرس میشوند بنابراین تجویز دارو برای درواقع درد نکشیدن شما نیست برای این است که دچار زایمان زودرس نشوید ، با یک پریناتولوژیست مشاوره آنلاین بگیرید بگویند چه جایگزینی صورت گیرد
0
1402/08/13
سوال کننده
ممنون از پاسختون
فردا سونو واژینال انجام میدم و داروها رو هم استفاده کردم دردم خیلی کم شده دیگه توکل ب خدا
فردا سونو واژینال انجام میدم و داروها رو هم استفاده کردم دردم خیلی کم شده دیگه توکل ب خدا
0
1402/08/13
سوال کننده
حتما جواب سونو رو براتون میفرستم .
خیلی نگرانم بعد دوتا سقط حالام شرایطم اینجوریه😭
خیلی نگرانم بعد دوتا سقط حالام شرایطم اینجوریه😭
0
1402/08/13
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من و. خداروشکر که شرایط باثبات شده است ❤️❤️نترسید عزیزدلم
0
1402/08/13
سوال کننده
سلام دکتر جان سونو واژینال طول سرویکس ۳۹ بود خداروشکر و گف دهانه رحم هم کلا بسته هست .
0
1402/08/14
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل بنابراین تحت نظر پزشک روال درمانی را جلو ببرید جای نگرانی نیست ❤️❤️❤️
1
1402/08/15
سوال کننده
ممنون از شما
0
1402/08/15
پزشک اوما
خواهش میکنم سحر جانم ❤️💓❤️
0
1402/08/16
سوال کننده
سلام مجدد خانم دکتر ببخشید اینجا پیام دادم چون شرح حالمو بهتر متوجه میشید من سونو واژینال کردم خداروشکر خوب بود ولی شیافام ک تموم شد الان دو سه روز گذشته باز درد دارم و واقعا کلافه هستم چیکار کنم ؟
حالا دردش ب کنار خطری برای بچم نداره ؟
چون اونروز گفتید دردها بیانگر انقباض هستن واقعا میترسم مشکلی پیش بیاد ..
شیاف پروژسترونم روزی دوبار استفاده میکنم
حالا دردش ب کنار خطری برای بچم نداره ؟
چون اونروز گفتید دردها بیانگر انقباض هستن واقعا میترسم مشکلی پیش بیاد ..
شیاف پروژسترونم روزی دوبار استفاده میکنم
0
1402/08/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزدلم نترسید ولی چون دردها مجددا آغاز شده من توصیه میکنم به پزشکتان یا پریناتولوژیست مراجعه کنید مجددا روال درمانی آغاز گردد
عزیزدلم نترسید ولی چون دردها مجددا آغاز شده من توصیه میکنم به پزشکتان یا پریناتولوژیست مراجعه کنید مجددا روال درمانی آغاز گردد
0
1402/08/17
سوال کننده
مشورت کردم ب صورت انلاین و گفتن طبیعیه و هر چی بگذره بیشتر میشه و جای نگرانی نیست
0
1402/08/17
سوال کننده
البته با متخصص زنان نه پریتانالوژی
0
1402/08/17
پزشک اوما
حتما با پریناتولوژیست مشورت داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




