سلام به روی ماهتون مامان جان
دلیل انجام آزمایش چه بوده ؟
پایه راست دخترم از مچ کمی انحراف به داخل داره دکتر ارتوپد بردم گفتن کمبود ویتامین دی داره آزمایش نوشت منم انجام دادم و
آزمایشگاه که رفتیم خودم خاستم که وضعیت آهن هم چک بشه
خدایی نکرده مشکلی پیش اومده
خیر جانم برای تفسیر صحیح باید علت را دانست.
تشخیص ارتوپد صحیح بوده کمبود ویتامین دی محرز است دوز مکمل توسط ایشان تعیین گردد
به علاوه بنظر درجاتی از کم خونی وجود دارد ولی جهت تعیین مکمل مورد نیاز متخصص اطفال نظر بدهند