سلام دکتر عزیز و خانمای گل من هفته بیست و یک سرکلاژ شدم و استراحت مطلق شدم
دکترم تماس رو پاسخ نمیده خواستم ببینم من تو این هفته ها سونویی چیزی نباید بدم ؟؟؟؟اگر اره ک چند هفته و چه سونویی لازمه بدم ممنون میشم جواب بدین
و اینکه من دیابت دارم و زیر نظر دکتر غدد انسولین مصرف میکنم نیاز هست تست تحمل گلوکز رو بدم
دارو هم اهن و ویتامین و ویتامینd و ا س ا مصرف میکنم چیز دیگه نیازه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



314
1402/08/09





