سلام من ۲۷ هفته و ۶ روزمه
عروسی خواهرمه شکلات و شیرینی اینا خوردم البته معمولی ها غذامم خیلی رعایت نکردم
حالا شنبه ک خود عروسیه من کی برم ازمایش بدم؟
میترسم فردا پس فردا برم قندم بالا باشه
تا کی وقت هست واسه ازمایش قند؟
ینی مثلا ۲۸ هفته و ۳ روز برم مشکلی نیست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



191
1402/08/09



