سلام خانم دکتر
من پنج روز پریودیم عقب افتاد بی بیچکم مثبت شد یه دفع با درد شدید افتادم به خونریزی
به نظر شما بارداری شیمیایی بوده ؟من این ماه شبی یک دوم قرص لتروزول خورده بودم
یا خطای بی بی چک
بعد از خونریزی آزمایش دادم منفی بود
پرسش (1402/08/08):
بارداری شیمیایی بارداری شیمیایی
797
26
1402/08/08
سوال کننده
0
1402/08/08
سوال کننده

0
1402/08/08
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
سلام عزیزم چند دقیقه بعد ریختن ادرار مثبت رو دیدی؟
0
1402/08/08
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
من ماه اول اقدامم بارداری شیمیایی داشتم
بیبی مثبت ولی پریود شدم
بیبیم اینطوری بود که بعد ۱۰ دقیقه خط افتاد
بیبی مثبت ولی پریود شدم
بیبیم اینطوری بود که بعد ۱۰ دقیقه خط افتاد
0
1402/08/08
سوال کننده
برا منم همون بعداز ۱۰دیقه خط افتاد
2
1402/08/08
sahar s
تا جایی که میدونم، ده دقیقه کاذبه، نهایت ۵ دقیقه
0
1402/08/08
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
بله دقیقا همینه
2
1402/08/08
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
من امروز بیبی زدم، دقیقا تا رسید به خط t خودش پررنگ شد
0
1402/08/08
آفتابگردون ❣
سلام مبارک باشه الهی به سلامت بغل بگیری
1
1402/08/08
Banoo .
عزیزم بارداری شیمیایی هست
0
1402/08/08
Banoo .
عزیز دلم وقتی بارداری شیمیایی اتفاق میفته اکثرا به دلیل هورمون های بالا و... احتمال بارداری توی ماه بعدش خیلی خیلی خیلی زیاده
0
1402/08/08
Banoo .
انشاالله اقدام کن
0
1402/08/08
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
قربونت عزیزدلم
ولی بتام ۴۲ بود میترسم و همش نگرانم 😓 به همسرم نگفتم
ولی بتام ۴۲ بود میترسم و همش نگرانم 😓 به همسرم نگفتم
2
1402/08/08
Zi Zi
شاید خطا بوده ولی اگر بارداری شیمیایی باشه احتمال بارداری در ماه بعدیت زیاده.
0
1402/08/08
Zi Zi
منم 61 بود نترس
0
1402/08/08
سوال کننده
انشالله❤
0
1402/08/08
لیلا زمانپور
سلام خوبی مامان آینده بارداری مبارک باشه عزیزم انءشاالله بسلامتی بیابغلت
بارداری خوبی داشته باشی عزیزم
برای من دعاکن 💞💝💖
بارداری خوبی داشته باشی عزیزم
برای من دعاکن 💞💝💖
2
1402/08/08
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
هاله داشته مثبت نبوده و هاله و مجموعا نتیجه هم بعد ده دقیقه غالبا کاذب است بنابراین نمیتوان گفت باردار بوده اید 🪻 فارغ از این افکار شما اقدام داشته باشید
هاله داشته مثبت نبوده و هاله و مجموعا نتیجه هم بعد ده دقیقه غالبا کاذب است بنابراین نمیتوان گفت باردار بوده اید 🪻 فارغ از این افکار شما اقدام داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بارداری شیمیایی و علائم آن
- کاهش بتا و بارداری شیمیایی.در حال حاضر چه کارهایی باید انجام داد؟
- اقدام بعد از بارداری شیمیایی.اطرافیان فقط انرژی منفی و استرس میدن😔نگرانمکردن
- پریود بعد از بارداری شیمیایی
- بارداری شیمیایی یا کیست
- آیا احتمال داره در بارداری شیمیایی،قبل از موعد پریود ،تخمک لقاح یافته دفع بشه ؟
- بارداری شیمیایی و شروع پریود
- بعد از بارداری شیمیایی
- آیا کسی تجربه بارداری شیمیایی داشته است؟
- بارداری شیمیایی چیه دوستان؟




