سلام به اومایی های عزیزم
بچه ها برای سونو وزن باید چیز شیرین بخوریم یا نه یه سونو ساده است؟
راستش شک داشتم چون شنیدم یه سونو معمولیه و نیازی به تکون خوردن بچه نیست،آخه بچه من کلا خجالتیه،زیر اسکنر سونو یه گوشه میره و تکون نمیخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1052
1402/08/07




