سلام ببخشید من تنبلی تخمدان دارم پریودی نامنظم دارم و خیلی کمردرد میگیرم و خون پریودی خیلی کم هس فقط روز اول خونریزی دارم روز دوم لکه های قهوای میشه چیکارباید کنم....الان چند ماهه اقدامم لتروزول هم خوردم نتیجه نگرفتم
0
1402/08/07
ramzani 🐣🤰
سلام عزیزم من این ماه فقط این مدلی بودم ک رفتم دکتر یه کیست داشتم بهم ضدبارداری داد گفت باید بخوری
شما تنبلی تخمدان داری شاید برا این باشه
شما تنبلی تخمدان داری شاید برا این باشه
0
1402/08/07
ramzani 🐣🤰
لتروزول چیه و برا چی میخوری؟
0
1402/08/07
ramzani 🐣🤰
اخه تو خیلی تاپیکا میبینم میگن لتروزول میخوریم برا اقدام
0
1402/08/07
سوال کننده
لتروزول داروی محرک هس
0
1402/08/07
سوال کننده
باخوردن لتروزول اندازه فولیکول بیشترمیشه
0
1402/08/08
sara *
سلام عزیزم منم اینطوری بودم ی مدت بخاطر تنبلی ، عسل با سیاهدانه صبح ها ناشتا بخور و شکمتو با روغن سیاهدانه هرشب ماساژ بده خیلی تاثیر داره
0
1402/08/08
sara *
اگ پرولاکتینت بالا نیست میتونی گیاه پنج انگشت هم دم کنی بخوری
0
1402/08/08
sara *
فقط از اول پریودت تا ۱۲ بخور
0
1402/08/08
shaghayegh k
عزیزم شما با عسل و سیاهدانه نتیجه گرفتی؟
0
1402/08/08
sara *
نمیدونم تاثیر اون بود یا نه ولی من پریودام نامنظم بود بعد خوردنش منظم شدم من یه ماه خوردم بعد عکس رنگی هم باردار شدم
1
1402/08/08
shaghayegh k
ممنون گلم
0
1402/08/08
هارلی 🎈
سلام بخاطر تنبلی تخمدانه،منم اینطوری بودم و باردار نمیشدم
فقط ۲ ماه اصلاح سبک کردم و ب دستور پزشک اووابوست، متفورمین و اینوفولیک مصرف کردم نتیجه گرفتم.
فقط ۲ ماه اصلاح سبک کردم و ب دستور پزشک اووابوست، متفورمین و اینوفولیک مصرف کردم نتیجه گرفتم.
0
1402/08/08
سوال کننده
اره دارو هم میخورم حالاامروزم عسل سیاهدونه خوردم.منم اینو فولیک و کوالی فول و سینابتیک و متفورمین میخوردم
0
1402/08/08
سوال کننده
اصلاح سبک چجوری ...چیا رو حذف کردی
0
1402/08/08
پزشک اوما
سلام نازنینم
آخرین بار کی آزمایش هورمونی انجام شده ؟
آخرین بار کی آزمایش هورمونی انجام شده ؟
0
1402/08/08
ramzani 🐣🤰
طبق اون سونویی ک قبل تخمکگذاری میدن اگ رشد فولیکول خوب نباشه این قرصو میدن درسته؟؟
0
1402/08/08
سوال کننده
برج 3ازمایش دادم
0
1402/08/08
سوال کننده

0
1402/08/08
سوال کننده

0
1402/08/08
سوال کننده

0
1402/08/08
سوال کننده

0
1402/08/08
سوال کننده
اینم سنو ماه قبلی بعداز خوردن قرص لتروزول
0
1402/08/08
سوال کننده

این سنو روز12پریودی بعداز خوردن قرص لتروزول
0
1402/08/09
پزشک اوما
آزمایش هورمونی روز سوم سیکل انجام شده ؟
0
1402/08/09
سوال کننده
این آزمایش روز سوم هس
0
1402/08/09
پزشک اوما
عزیزم آزمایش مشکلی ندارد ، فقط درجات خفیف از تنبلی تخمدان وجود دارد، همسرتان آزمایش داده؟
0
1402/08/10
سوال کننده
نه آزمایش نداده هنوز
0
1402/08/10
سوال کننده
داخل سنو گفته من تنبلی دارم
0
1402/08/11
پزشک اوما
خب ایشان هم آزمایش بدهند بیشتر به تاخیر نیندازید، مطمئن شویم ایشان هم َمشکلی ندارند، تحت تاثیر داروهای هورمونی حجم خونریزی تحت تاثیر قرار میگیرد جای نگرانی بابت حجم خونریزی نیست
0
1402/08/12
سوال کننده
ممنون
0
1402/08/12
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



408

