سلام به روی ماهتون مامان جان
دلبندتان رفلاکس یا حساسیت به پروتئین گاوی که ندارد؟
سلام بعضی وقتا بالا میاره مث ماست ..قبلا رفلاکس پنهان داشت خداروشکر دکتر دارو داد بهتر شد
عزیزدلم بنابراین حتما باید با متخصص اطفال دلبندتان در مورد شیوه شروع تغذیه تکمیلی که فرنی باشد یا سوپ یا پوره ها مشورت کنید
نمیتونم برم میشه خودتون بگید لطفا🙏🏻
درحوزه تخصص من نیست جانم با متخصص گوارش اطفال است
گفتم ب متخصص گف عین دستورالعمل بهداشت
اگر اینطور بوده طبق همان جلو بروید مامان گل
ولی خب حریره بادام معمولا توصیه نمیشود
چ مکمل هایی بجز آد بدم ک خوب باشن ؟
اد را قطع کنید جایگزین آن مولتی ویتامین شود، مولتی ویتامین پدیابست یا بیبی جویس خوب هستند روزی یک سیسی بدهید ، مبادا هم مولتی ویتامین بدهید هم آد، آد کامل قطع شود
برای آهن لیپوزوفر یا سیدرال مناسب هستند بعد تهیه عکس بگیرید تا نحوه مصرف را بگویم
خارجی هستند دیگه دکتر درسته؟
فکر میکنم تحت لیسانس هستند جانم
👆اینا روشوهرم گرفت خوبن ؟چطور مصرفشون کنم؟
مولتی ویتامین پدیابست را نوشته بودم روزی یک سیسی بدهید
در مورد این نوع قطره آهن میزان را متخصص اطفال باید تعیین کند