عزیزم حتما برو دکتر شاید باید دارو مصرف کنی
عه
آخه از روزی که یکم رژیم گرفتم اینجوری شده
شاید مصرف میوه ها و غذاهایی که قند رو میبرن بالا زیاد شده
مثلا من موز خیلی قند بالایی داره
قند فقط تو قند و شکر و کیک و کلوچه نیس ، میوه ، نون ، برنج ، خرما ، لبنیات ، همه چی یه قند داره ، شاید دارید تو مصرف اونا زیاده روی میکنید .
برنامه ای که تو این ده روز داشتید رو ببرید پیش پزشک تغذیه ، دلیل افزایش قندتون رو بهتون میگه . سرخود ادامه ندید . ممکنه به بدنتون آسیب بزنه
من اصلا نمیخورم
روزی ۱ دونه سیب با دارچین میخورم فقط
حتی دوغ هم میگن قند داره نمیخورم
خرما و کشمش هیچی نمیخورم
آره صد در صد یه جای کار میلنگه
من فقط کالری شماری میکنم اصلا چیزی اضافه نکردم فقط حجمش کم شده غذام
سلام عزیزجانم
از تنظیم بودن دستگاه اطمینان دارید؟
بله
یکی از اقوام دیابت داره و دستگاه خیلی دقیقی داره با اون گرفتم
عزیزدلم بنابراین قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه را مجددا چک کنید گزارش دهید
چشم فردا میگیرم حتما میگم
ازمایشگاه برم دقیق تر و بهتره
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم و بله دقیقا آزمایشگاه بهتر است