خانم دکتر سلام پسرم ساعت ۱ تبش ۳۹.۳بود پاراکید دادم شد ۳۸.۵ الان دوباره تبش رفته بالاش شیاف دیکلوفناک بزنم براش؟
0
1402/08/07
پزشک اوما
سلام نازنینم
خیر ایبوپروفن یک سوم وزن دلبندتان بدهید و وقتی تب دارد جایی لطفا نروید که دسترسی به پزشک ندارید در محیطی که دسترسی به بیمارستان هست بمانید تب واقعا بالا بوده جانم
خیر ایبوپروفن یک سوم وزن دلبندتان بدهید و وقتی تب دارد جایی لطفا نروید که دسترسی به پزشک ندارید در محیطی که دسترسی به بیمارستان هست بمانید تب واقعا بالا بوده جانم
0
1402/08/07
سوال کننده
خانم دکتر ببخشید مجبور شدم ی شیاف ۵۰ زدم
تبش شد ۳۸
دوساعت دگ میرسیم میبرشم دکتر
تبش شد ۳۸
دوساعت دگ میرسیم میبرشم دکتر
0
1402/08/07
سوال کننده
خانم دکتر پسرم ۱۵ مهر تب کرد دکتر فقط استا داد و اسپری پلارژین دوباره ۳۰ مهر همونجور شد دکتر گفت همون داروهارو بده
امروزم باز تب کرد مخاط بینیش سبزه
ب نطرتون انتی بیوتیک میخواد
مهدکودک میره
امروزم باز تب کرد مخاط بینیش سبزه
ب نطرتون انتی بیوتیک میخواد
مهدکودک میره
0
1402/08/07
پزشک اوما
کار خوبی کردید عزیزم، در تاپیک گزارش دهید ببینیم تب کنترل میشود یا اقدامات دیگر نیاز است و بله باتوجه به نکاتی که گفتید آنتی بیوتیک لازم است
0
1402/08/07
سوال کننده
ممنون چشم
0
1402/08/07
سوال کننده
خانم دکتر دما بدنش الان ۳۶.۷ شده
0
1402/08/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خداروشکر ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



316

