سلام دکتر عزیز و خانوم های گل
از دیروز معده ام و دلم درد میکنه چند ساعت درد میگیره یکم خوب میشه و دوباره درد میگیره الانم درد میکنه جوری که نمیتونم خم بشم یا بشینم خیلی بد درد میکنه روز ۶ پریودی هم هستم اویشن و نبات داغ ایناهم خوردم خوب نشد چیکار کنم امونم و بریده دردش
پرسش (1402/08/07):
دلم درد میکنه😭😭😭😭توروخدا بیاید
719
110
1402/08/07
سوال کننده
0
1402/08/07
سوال کننده
توروخدا راهکاری دارید بدید حداقل امشب خوب بشه تا صبح برم دکتر
0
1402/08/07
مامان مهناومهدی ،
سلام من هروقت معده م دردکنه فاموتیدین میخورم زودی خوب میشه
0
1402/08/07
Zi Zi
دل دردت مال پریودیه؟
0
1402/08/07
Zi Zi
اگر شدیده و دور ناف ممکنه اپاندیس باشه
0
1402/08/07
Zi Zi
برو دکتر
0
1402/08/07
عاطی ...
یکم کندر بخور یعنی بجو
0
1402/08/07
سوال کننده
نه فکر نکنم چون از دیروز دل دردم شروع شد و الان پریودم و ۶ روزمه اگه از پریودی باشه از اولش درد میگیره
0
1402/08/07
سوال کننده
مرسی عزیزم امتحان میکنم
0
1402/08/07
سوال کننده
از معدمه تا دور نافم کل شکمم
0
1402/08/07
عاطی ...
یا کندر و بزار تو استکان آب داغ بریز روی کندر، بزار یکم اب و کندر قاطی بشه بعد آب و بخور
0
1402/08/07
عاطی ...
شربت دی سیکلومین هم خوبه اگه تو خونه داری یه قاشق بخور
0
1402/08/07
عاطی ...
برای درد شکمی یا زمان پریودی
1
1402/08/07
سوال کننده
نه ندارم کندر دارم امتحان میکنم
0
1402/08/07
عاطی ...
شاید غذایی خوردی روی معده ات سنگینی کرده
0
1402/08/07
عاطی ...
آره کندر خیلی خوبه
0
1402/08/07
سوال کننده
نمیدونم چیز خاصی نخوردم یهو اینجوری شد
0
1402/08/07
عاطی ...
انشالله زودی خوب میشی
0
1402/08/07
سوال کننده
فداتشم مرسی از راهنماییت گلم
0
1402/08/07
عاطی ...
خواهش میکنم عزیزم 💚
0
1402/08/07
Zi Zi
احتمال اپاندیسم هست مخصوصا که دو روزم طول کشیده.
مسکن اصلا نخور و برو دکتر.
حالت تهوع هم داری؟
مسکن اصلا نخور و برو دکتر.
حالت تهوع هم داری؟
1
1402/08/07
سوال کننده
اره یکی دوبار یچیزی خوردم حس کردم داره حالم بد میشه و بعد چند دقیقه خوب شد
1
1402/08/07
سوال کننده
فردا میرم حتما
0
1402/08/07
Zi Zi

0
1402/08/07
Zi Zi
منم همین شرایطو داشتم.
0
1402/08/07
Zi Zi
اپاندیس بود
0
1402/08/07
عاطی ...
زهرا بعد چکار کردی تو بارداری هم سخته
0
1402/08/07
عاطی ...
ممکنه از قبل یکم درد داشتی با بارداری شدت پیدا کرده بوده
0
1402/08/07
سوال کننده
وای شما که باردارین چیکار کردین ؟عمل کردین؟
1
1402/08/07
Zi Zi
نه اون موقع باردار نبودم
1
1402/08/07
عاطی ...
خب خدا رو شکر
0
1402/08/07
Zi Zi
نه هیچ دردی نداشتم یهو نصف شب از خواب بیدارم کرد دردش
1
1402/08/07
عاطی ...
آخی 😞
1
1402/08/07
عاطی ...
انشالله بلا ازت دور باشه عزیزم 💚
1
1402/08/07
Zi Zi
ولی خیلیا در طول بارداری اپاندیس میگیرن. مشکلی نیست جراحی میکنند. ربطی بهم ندارن
0
1402/08/07
عاطی ...
فاطمه چیز سنگین بلند نکردی
0
1402/08/07
سوال کننده
درد من از دیروز غروب شروع شد راه رفتنی خمیده میرم
0
1402/08/07
عاطی ...
فاطمه جان تا فردا اگه خدای نکرده درد داشتی حتما یه سونو بده
0
1402/08/07
سوال کننده
پریروز کرفس درست کردم داشتم میشستم لگن ابش و میخواستم خالی کنم اونو بلند کردم فقط سنگین بود
0
1402/08/07
عاطی ...
پس همینه احتمالا نافت افتاده
0
1402/08/07
سوال کننده
حتما صبح میرم چون تهوع هم دارم
0
1402/08/07
عاطی ...
ولی برو
0
1402/08/07
سوال کننده
چشم
1
1402/08/07
عاطی ...
یا نافت افتاده یا آپاندیس دور از جونت یا سنگ صفرا ست
0
1402/08/07
سوال کننده
وای خدا سنگ کلیم کم بود یکی دیگه اضافه شد
0
1402/08/07
Zi Zi
دستتو فشار بده داخل شکمت و رها کن اگر رها کردی و درجا دردش شدید شد اپاندیسه
2
1402/08/07
عاطی ...
ولی مطمئن ام برای بلند کردن وسیله سنگین بوده پریود هم بودی بهت فشار اومده
1
1402/08/07
Zi Zi
اگر سنگ کلیه داره ممکنه مال همونم باشه
0
1402/08/07
عاطی ...
پس برای سنگه احتمالا
0
1402/08/07
سوال کننده
اونکارو میکنم انگار تو شکمم یه چیزی با ضرب ول میشه بعدش دردم زیاد میشه
0
1402/08/07
عاطی ...
فاطمه جان اگه خیلی درد داری الان برو دکتر
1
1402/08/07
Zi Zi
عزیزم خیلی احتمال اپاندیست زیاده ها. به نظرم برو همین حالا بیمارستان
0
1402/08/07
fateme goli
لاکسی ژل خوبه .فاموتیدین هم جواب میده
0
1402/08/07
سوال کننده
فردا میرم میگم سونو بنویسه خوبم شده باشه میرم انجام میدم ببینم از چیه
0
1402/08/07
عاطی ...
آره درسته
1
1402/08/07
Zi Zi
دور از جونت اگر اپاندیس باشه عفونتش پخش میشه. تازه الان دو روزم شده
0
1402/08/07
سوال کننده
الان دکتر نیس
0
1402/08/07
عاطی ...
بیمارستان هست
0
1402/08/07
عاطی ...
حتما برو به نظر منم
1
1402/08/07
Zi Zi
چرا بیمارستان دکتر هست. اگر اورژانسی باشه زنگ میزنن جراح هم میاد
2
1402/08/07
سوال کننده
یکم دیگه صبر میکنم اگه بهتر شد صبح میرم وگرنه همین امشب میرم
0
1402/08/07
Zi Zi
ان شاء الله که چیزی نیست ❤️😘
1
1402/08/07
سوال کننده
انشالله
1
1402/08/07
عاطی ...
انشالله که برای اپاندیس نباشه و زود خوب شی
0
1402/08/07
سوال کننده
انشالله
😘😘
😘😘
0
1402/08/07
🍃🌹بهارناز🌹🍃 ☆mim☆
سلام گلی یه کم بادره اگه داری بخور یه داروی گیاهیه من هروقت دل درد شدید یانفخ دارم میخورم عالیه نمیدونم شمابهش چی میگین ما میگیم بادره
0
1402/08/07
سوال کننده
سلام گلم ندارم ینی نمیدونم چیه
0
1402/08/07
Zi Zi
بهتر شدی عزیزم؟
0
1402/08/07
دينا سادات 💚
سلام گلم ممکنه نافت در رفته باشه این دردو داری
نافتو جابندازن درست میشه
نافتو جابندازن درست میشه
0
1402/08/07
سوال کننده
بهترم یکم دردم کم شده دارو داد گفت بخورم و بعدظهر برم سونو
0
1402/08/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم ، الان حالتان چطور است ؟
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم ، الان حالتان چطور است ؟
0
1402/08/07
سوال کننده
سلام دکتر بهترم دردم کمتر شده و سونو دادم تازه گفتن مشکلی نیس معده م اسیدی شده بود چون تهوع هم داشتم
0
1402/08/07
سوال کننده
ولی نافم هنوز درد میکنه و توسونو گفت چیزی نیس
0
1402/08/07
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل ، معاینه شکمی هم انجام شد؟
0
1402/08/07
پزشک اوما
نفخ ندارید ؟
0
1402/08/07
maryam t.b
شکر خدا بهترید انشاالله که کامل خوب شید ولی اگر درصدی درتون کمتر نشد حتما ی جای خوب سونو بدید که اپاندیس نباشه من هم درد آپاندیس داشتم هی میرفتم میگفتن درد معده هست و سونو میکردن میگفتن سالمه مسکن میزدن تا این که اخر خیلی حالم بد شد درد شکم با تهوع بردن بیمارستان اونجا با سونو خیلی خیلی دقیق گشتن تا متوجه شدن اپاندیسه و نزدیک ترکیدنه سریع عمل کردن . باز هم انشاالله سالم سلامت باشید ولی اگر تکرار شد حتما دوباره پیگیری کنید .
0
1402/08/07
سوال کننده
نفخ نه
0
1402/08/07
سوال کننده
فقط سونو انجام داد گفت از معدمه همین ناف و گفت چیزی نیس ولی خم میشم و نشستنی درد میاد
0
1402/08/07
سوال کننده
ممنون عزیزم
چشم مرسی از راهنماییت گلم
چشم مرسی از راهنماییت گلم
0
1402/08/07
Zi Zi
منم توی سونوی بیمارستان گفت چیزی مشاهده نشده ولی بعد عمل دکترم گفت انقد عفونی و متورم شده بود ک حد نداشت.
0
1402/08/07
Zi Zi
خداروشکر عزیزم
0
1402/08/07
سوال کننده
فداتشم
0
1402/08/07
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به اینکه گویا جسم سنگین بلند کرده بودید استراحت کنید فعلا کار سنگین تغییر موقعیت و چرخش ناگهانی نداشته باشید و. داروها را مصرف کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود
1
1402/08/08
سوال کننده
چشم
خیلی ممنون دکتر
خیلی ممنون دکتر
0
1402/08/08
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




