برو دکتر ببینه شاید دندونت عفونت داره، عفونت با هیچ مسکنی ساکت نمیشه
کشیدنیه ولی الان نمیتونم فقط میخوام مسکن بخورم تادردش کمتربشه
کسی نیس یه مسکنی بگه خیلی درددارم
برا منم شدید درد میکرد عفونت داشت با هیچی آروم نمیشد تا عصب کشی کردم
فکر نکنم، رو دندون میریزی دیگه جایی نمیره که 😁 من استفاده کردم چیزی نشد
تو بارداری هم استفاده میکردم
خب ازدندون میره به عصب که آروم میشه🫥
مثلا چقدره قطره که تو شیر هم بره؟ 🙄🙄
دکتر ب من گفت پروفن در مدت محدود مشکلی ایجاد نمیکنه ،بخور در اسرع وقت برو دکتر
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم استامینوفن ساده بخورید اگر جواب نداد ایبوپروفن، یا ژلوفن برای مدت محدود مشکلی ندارد، از دهانشویه کمک بگیرید و به دندانپزشک مراجعه کنید 💜
نمک هم بریزی رو دندونت خوبه
خیلی درد داره الان میگم ازداروخانه ژلوفن یاایبوپروفن بگیره تابرم دندان پزشک
دیکلوفناک ۱۰۰
من فقط با این اروم میشدم تو شیرم ضرر نداره
سلام به روی ماهتون مامان جان
شیاف دیکلوفناک بگذارید و زودتر مراجعه کنید تا اقدامات لازم انجام گردد
سلام خیلی ممنون خانوم دکترازشب فقط دردکرده الان استفاده میکنم تابعده ظهربرم دندانپزشک
خواهش میکنم عزیزجان من ❤️❤️😘❤️❤️